فروشگاه

  • ۰
  • ۰

آرایش عروس

جدیدترین مدل های آرایش عروس ایرانی

تجربه نشان می دهد که اغلب خانم ها برای شب عروسی به دنبال جدیدترین مدل های آرایش عروس ایرانی می باشند تا در این شب مهم جلوه بسیار خوبی داشته باشند. با گذر زمان سلیقه افراد همزمان با تغییر مد دگرگون میشود و به همین خاطر است که سبک های قدیمی هر اندازه که حرفه ای انجام شود، نمی تواند با میکاپ های جدید رقابت کند.

در نتیجه خانم ها ناخودآگاه به سمت جدیدترین مدل های آرایش ایرانی، اروپایی، هندی و عربی گرایش پیدا میکنند. به عنوان مثال، استفاده از آرایش های بسیار پررنگ با سایه های رنگی در حال حاضر به اندازه چند دهه قبل جلوه مناسبی ندارد و آرایش عروس لایت و اروپایی بیشتر مورد استقبال قرار می گیرد.

علاوه بر مشاهده عکس های آرایش عروس در اینترنت و فضای مجازی، در سالن زیبایی نسیم عقیلی با ارائه مدل های کاملا جدید و اجرا شده توسط این مجموعه می توان از جدیدترین مدل های آرایش عروس مطلع شد. به عبارت دیگر، ما در این مجموعه نمونه کارهای کاملا واقعی را به صورت آلبوم ارائه می دهیم تا خانم های جوان برای مهم ترین شب زندگی شان تصمیم گیری مناسب و بروز داشته باشند.

میکاپ جدید عروس ایرانی

برخلاف آرایش هندی و خلیجی عروس که از رنگ های تیره استفاده می شود، در آرایش اروپایی عروس بیشتر گرایش به استفاده از رنگ های خنثی و بسیار ملیح می باشد. میکاپ جدید عروس ایرانی در واقع نقطه وسط سبک های هندی، عربی و اروپایی می باشد و نوعی تعادل را در آرایش حفظ می کند. با مشاهده میکاپ جدید عروس ایرانی کاملا متوجه خواهید شد که در آرایش چشم و نوع سایه زدن و حتی رنگ رژ لب به اندازه سبک های عربی و هندی شلوغ و پررنگ نیست و از آرایش اروپایی پر رنگ تر می باشد.

مدل موی عروس

از دیگر موارد بسیار مهم در آرایش عروس می توان به شینیون یا مدل موی عروس اشاره نمود که تاثیر بسیار زیادی بر فرم صورت و زیبایی افراد دارد. مدل موی عروس از تنوع بسیار بالایی برخوردار بوده و بهتر است انتخاب آن را به آرایشگر حرفه ای عروس بسپارید. آرایشگرهای حرفه ای عروس با توجه به فرم صورت، کشیدگی گردن، تراکم مو، نوع آرایش صورت، مدل لباس عروس و سایر موارد در نهایت انتخاب می کند که مدل موی باز عروس مناسب است یا جمع؟ بهتر است موی عروس رنگ شود یا خیر و غیره. البته سلیقه عروس خانم ها در اولویت قرار داشته و در نهایت این شما هستید که می توانید با آگاهی کامل و در نظر گرفتن تاثیر هر یک از مدل های مو بر زیبایی ظاهری خود بهترین مدل را انتخاب کنید.

 

مدل موی عروس

  • ۹۸/۱۱/۰۷
  • ستاره اشرف پور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی