فروشگاه

  • ۰
  • ۰

کادو ولنتاین

کادوی ولنتاین هانی استار

کادو ولنتاین

ولنتاین در واقع اسمی جمعی است که به عشق مابین افراد اشاره دارد و نیز همه به کادوهایی که در این دوران رد و بدل می شود، اشاره می کند. ولنتاین از نام قدیسی معروف گرفته شده است، با این حال داستان های بسیاری در این مورد وجود دارد. در این داستان ها آمده است، کشیشی رومی به نام ولنتاین برخلاف دستورامپراتور کلودیوس دوم عمل کرد و به ازدواج عشاق کمک کرد و این منجر به مرگ وی شد. بعدها این روز در فرهنگ مسیحی و غربی، به روز ابراز عشق معروف شد. این ابراز عشق معمولاً با فرستادن کادو ولنتاین یا خرید هدایایی مانند گل سرخ به عنوان کادو ولنتاین انجام می‌شود.

این روز در ایالات متحده و همچنین در انگلیس، کانادا و استرالیا رواج دارد و در سایر کشورها از جمله آرژانتین، فرانسه، مکزیک و کره جنوبی نیز جشن گرفته می شود.برخی بر آنند که ولنتاین فراتر از سنتی غربی است که پیش از این در بسیاری کشورهای جهان وجود داشته است. مثلا در ایران باستان دو جشن برگزار می شده است که از جنبه هایی شبیه ولنتاین بوده است. یکی جشن مهرگان بوده که در شانزدهم آبان ماه برگزار می‌شده و در آن روز مردم به یکدیگر کادو  می‌داده‌اند و دیگری جشن اسفندگان بوده که پنجم اسفند برگزار می‌شده و مردان به همسران خود کادو ولنتاین می داده اند.    

 

کادو ولنتاین چیست؟

 

کادو ولنتاین اصلی معمولا از یک جعبه تشکیل می شود که دارای محتویات ریز و درشت مناسب روز ولنتاین است. هدیه ی ولنتاین معمولا عامل رونق بازار در ایام نزدیک به ولنتاین است. البته این هدیه تنها محدود به جعبه ای که اهدای آن در روز ولنتاین مرسوم است، نمی شود. در این روز انواع عروسک ها به خصوص با رنگ قرمز و داشتن نماد قلب و یا هر شیء دیگری که ظاهری عاشقانه داشته باشد، به عنوان هدیه ی ولنتیاین خرید و فروش می شود. اما در مورد محتویات جعبه ی کادو ولنتاین که کادوی مرسوم و اصلی روز ولنتاین است، توضیح خواهیم داد.

 

کادوی ولنتاین در فروشگاه هانی استار

شکلات از مهم ترین محتویات جعبه ی کادو ولنتاین

 

اولین چیزی که حتما باید در جعبه ی کادو ولنتاین باشد، شکلات است. انواع شکلات های خارجی و داخلی  می تواند با انواع کیفیت ها و قیمت ها در جعبه ی ولنتاین قرار گیرد. خوب است شکلات ولنتاین را نیز از اشکالی انتخاب کنید که تمی عاشقانه داشته باشد. به جز این که شکلات تم زیبای عاشقانه و مناسب با روز ولنتاین داشته باشد و در ذهن باقی بماند، دیگر قیمت، خارجی یا داخلی بودن آن چندان اهمیتی ندارد و می توانید در مورد این ها بر اساس بودجه ی خود تصمیم بگیرید.

 

خوردنی های شیرین و خوشمزه ی دیگر در جعبه ی کادو ولنتاین

 

این درست است که شکلات ها مرسوم ترین جزء خوراکی جعبه ی کادو ولنتاین شناخته می شوند، اما لازم نیست سلیقه ی خود را به این مدل خوراکی محدود کنید. شما می توانید از هر نوع خوراکی دیگر مثل انواع پاستیل ها، عسل های بسته بندی، آبنبات ها و بیسکوییت ها نیز برای کادو ولنتاین استفاده کنید. انواع و اقسام این خوراکی ها نیز با شکل قلب و تم عاشقانه به فروش می رسند.

 

5 نکته مهم در باره کادو ولنتاین

 

عروسک های ولنتاینی

عروسک های زیبایی برای ولنتاین و با تم عاشقانه طراحی می شوند و در اندازه ها و ابعاد گوناگون به عنوان کادو ولنتاین انتخاب و خریداری می شوند. بیشتر خانم ها عاشق عروسک های ولنتاینی هستند. این عروسک ها در انواع و اشکال مختلف و بیشتر در شکل خرس (خرس های معروف تدی) به فروش می رسند. عروسک های ولنتاینی زیبا ترین عروسک ها هستند و طرفداران و عاشقان بی شماری دارند. اگر در فکر این هستید که کادو ولنتاین خوبی تهیه کنید، از خرید عروسک غافل نشوید. البته مقصود این نیست که حتما عظیم الجثه ترین عروسک موجود در فروشگاه را که وزن سنگین و حجم بزرگ و جاگیری دارد تهیه کنید. هیچ احتیاجی هم نیست که در این خصوص دچار چشم و هم چشمی ها و تظاهر های عمومی شوید. آن چه اهمیت دارد، شما و پارتنرتان هستید و این که چگونه می توانید حسی دوست داشتنی و ساعاتی به یاد ماندنی را در این روز برای او ایجاد کنید.

 

شما میتونید با خرید کلی آبنبات ، شکلات ، نوتلا ، قهوه ، نسکافه یا چای ترش از هانی استار جعبه های کادویی هیجان انگیزی بسازید.

 

گل در جعبه ی کادو ولنتاین

 

یکی دیگر از هدایای زیبا و ویژه ی این روز گل های سرخ رنگ و زیباست. در جعبه ی کادو ولنتاین، می توان هم از گل های مصنوعی استفاده کرد و هم از گل های طبیعی و باطراوت. اگر دوست دارید گلی که هدیه می دهید به یادگار باقی بماند، از گل های مصنوعی استفاده کنید، اما توصیه می کنیم اگر دوست دارید حسی زیباتر برای طرف مقابل ایجاد کنید که برای همیشه عطر و بوی آن را در ذهن و قلب خود داشته باشد، از هدیه دادن گل طبیعی غافل نباشید. البته گل های مصنوعی تولید شده برای جعبه ی کادو ولنتاین نیز بسیار متنوع و خاص هستند. برای این منظور گل های مصنوعی زیبا و عطری طراحی و تولید شده اند. حتی می توان از یک شاخه گل طلایی یا نقره ای زیبا برای کادو ولنتاین استفاده کنید. برخی از گل های ویژه ی ولنتاین تحت عنوان گل گیفت به فروش می رسند. آن ها جعبه هایی هستند که محتوی آن ها فقط گل است و به صورتی زیبا و عاشقانه دیزاین می شوند. در برخی از گل گیفت ها نیز ترکیبی از گل و شکلات به زیبایی تمام در کنار هم به کار رفته است.

 

یادگاری های عاشقانه در جعبه ی کادو ولنتاین

یکی از بهترین بخش های جعبه ی کادو ولنتاین، یک هدیه ی کوچک اختصاصی است که برای هر دوی شما در بر دارنده ی حسی مشترک، مفهومی آشنا و خاطره ای خاص و منحصر به فرد است. این هدیه می تواند یک جعبه موزیکال زیبا و دوست داشتنی، یک شیشه عطر مرغوب، یک ساعت یا انواع زیورآلات و بدلیجاتی باشد که طرف مقابل بتواند آن را به عنوان یک یادگاری همیشگی به همراه داشته باشد.

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی