فروشگاه

  • ۰
  • ۰

درب برقی

درب برقی

 استفاده از درب برقی نسبت به پنج سال قبل بسیار افزایش یافته است. اگرچه افزایش تعداد ساختمانهای مدرن و بزرگ نقش مهمی در این امر دارد ، اما بسیار مهم است که مزایای در برقی توسط همه پذیرفته شود.

همانطور که از نام آن مشخص است، درهای برقی به افراد امکان فراهم می آورند که بدون هیچگونه عملی باز و بسته شوند.

کار اصلی درب برقی بسیار ساده است و با فنر و برق تأمین می شود. عدم مصرف برق بیش از حد ، از مزایای  دیگر درب های برقی نیز می باشد.

در برخی مدل ها باز و بسته شدن درب با کمک یک دکمه بر روی کنترل از راه دور فراهم میشود.

همچنین برخی از مدل های درب ها دارای سیستم هایی هستند که امکان باز کردن دستی در برابر قطع برق را دارند.

مهمترین مزیت در برقی بدون شک مزیت آن در هزینه های گرمایشی و سرمایشی است. درب برقی  باعث کاهش زمان باز بودن درب در مقایسه با سایر درب ها است.

این واقعیت است که درهای برقی مجهز به سنسور بوده و شدت ضربه را در صورت برخورد با شخص یا یک جسم کاهش می دهد و از این طریق از بروز هرگونه صدمه جلوگیری می کند.

 

 درب برقی

مزایای درب برقی

از جمله مزایای درب های برقی سهولت زندگی افراد دارای معلولیت است. اگرچه انتقال یک فرد چرخ دار در درهای معمولی بسیار دشوار است ، اما درب های برقی استفاده بسیار راحت تری را ارائه می دهند.

به ویژه استفاده از آن در مؤسسات عمومی راحتی معلولان را که از این مکانها استفاده می کنند فراهم می کند.

علاوه بر این ، استفاده از در برقی در مکان هایی مانند بیمارستان ها ، آزمایشگاه ها و مراکز درمانی مزایای زیادی برای استفاده وجود دارد. در زمان ورود افراد به اینجا تماس دست به حداقل می رسد و از این رو از شیوع بیماری های عفونی جلوگیری می کنند.

علاوه بر تأمین صرفه جویی در فضا در قسمت های استفاده درب های برقی ، ظاهری بسیار زیبا و مدرن نیز به شما ارائه می دهد. استفاده از آن در فضاهای باریک یکی از بهترین نمونه های این امر است.

 

درب برقی

نحوه کار درب برقی

قبل از هر چیز باید بدانید که قدمت دربهای برقی بسیار زیاد است شاید سالها و قرنها پیش هم از درب برقی استفاده می شده ولی به روش ها و مکانیسم های خیلی قدیمی و به مرور زمان این روشها روز به روز مدرن تر و پیشرفته تر شده اند .

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی