فروشگاه

  • ۰
  • ۰

مدل آرایش عروس اروپایی ۲۰۲۰

 

مدل آرایش عروس اروپایی با توجه به تلفیق زیبایی و سادگی با هم به یکی از پرطرفدارترین مدل های آرایش عروس اروپایی در دنیا تبدیل شده است. مهم ترین ویژگی که در میکاپ اروپایی به چشم میخورد، عدم استفاده از رژ لب های پر رنگ، سایه چشم تیره و آرایش چشم زیاد می باشد و به معنای واقعی، سادگی را جلوه می دهد.

سالن آرایش عروس نسیم عقیلی؛ ارائه دهنده خدمات آرایش عروس اروپایی در ادامه به چند نکته مهم میکاپ اروپایی پرداخته و به ویژگی های آن اشاره خواهد داشت.

 

نکات مهم آرایش عروس اروپایی

 

حفظ سادگی در آرایش عروس اروپایی

سلیقه خانم ها در انتخاب سبک آرایش با یکدیگر متفاوت است، به طوریکه برخی سبک های عربی و هندی را ترجیح داده و برخی به دنبال سادگی هستند. قبل از انتخاب سبک  اروپایی برای عروس لازم است با ارائه چند نمونه و مدل سبک مورد نظر و سلیقه آنها را شناسایی کنید. مهم ترین شاخص و ویژگی که در آرایش عروس اروپایی به چشم میخورد، سادگی آن می باشد که تاثیر بسیار زیادی بر طبیعی بودن چهره دارد. علاوه بر سادگی آرایش صورت ، در سبک اروپایی به مدل مو نیز توجه زیادی شده و سبک های بسیار ساده برای این منظور انتخاب و اجرا میشود.

آرایش اروپایی عروس-نسیم عقیلی

دقت در آرایش اروپایی چشم

 آرایش عروس اروپایی و سایر سبک ها مجموعه ای از آرایش چشم ، لب، گونه و مدل مو می باشد که هر یک دارای ویژگی های خاصی است. آرایش چشم که از مهم ترین و اصلی ترین بخش ها در هر سبک میکاپ به شمار می رود، در آرایش های اروپایی بسیار ساده می باشد. در این سبک نباید از خط چشم های پهن و تیره استفاده شود. خط چشم باریک و کوتاه، استفاده از سایه بسیار ملیح دو ویژگی مهم در میکاپ اروپایی می باشند. در مقابل، آرایش های هندی و عربی به استفاده از خط چشم های پهن و سایه های پر رنگ شهرت دارند که البته زیبایی خاص خودشان را دارند.

علاوه بر عدم استفاده از خط چشم های پهن و دنباله دار و سایه های پر رنگ، در میکاپ اروپایی از مژه های بلند با ریمل زیاد نیز استفاده نمیشود. در حالت کلی، در این سبک میکاپ تلاش میشود تا چهره بدون نقص و کاملا طبیعی دیده شود و هر انتخابی که منجر به غیر طبیعی شدن چهره شود کنار گذاشته خواهد شد.

.برای دیدن مدل آرایش اروپایی ۲۰۲۰ کلیک کنید 

 

برای بازدید ویدیو میکاپ نسیم عقیلی کلیک کنید

رژ لب در مدل آرایش عروس اروپایی

 از دیگر موارد بسیار مهم که باعث میشود آرایش و میکاپ اروپایی از عربی و هندی جدا شود، رنگ رژ لب است که انتخاب صحیح آن می تواند به شدت بر جلوه صورت تاثیرگذار باشد. در میکاپ اروپایی از رژ لب های کم رنگ و بسیار ملیح استفاده میشود و تا حد امکان خط لب استفاده نخواهد شد. رنگ های صورتی و بنفش بسیار کم رنگ می توانند گزینه های مناسبی برای رنگ رژ لب در میکاپ اروپایی عروس به شمار روند.

برای بازدید از آرایش عروس نسیم عقیلی کلیک کنید

آرایش گونه در میکاپ اروپایی

با توجه به فرم صورت فرد و میزان برجستگی گونه ها، لازم است از رژ گونه نیز در میکاپ استفاده شود. رژ گونه استفاده شده برای میکاپ عروس اروپایی نسبت به سبک های عربی کم رنگ تر بوده و به طور نامحسوس تلاش میشود تا گونه ها کمی برجسته تر دیده شوند.

آرایش عروس-نسیم عقیلی

 

مدل آرایش عروس اروپایی در تهران

حفظ سادگی و زیبایی در کنار هم یکی از سخت ترین کارهایی می باشد که در میکاپ اروپایی وجود دارد. به عبارت دیگر، تنها استفاده از رنگ های ملیح نمی تواند به معنای آرایش اروپایی باشد و لازم است ترکیب تمام بخش های میکاپ به صورت حرفه ای صورت گیرد تا در نهایت بهترین نتیجه دریافت شود. توجه به فرم صورت ، رنگ پوست، حالت چشم ها، فرم بینی و گونه ها و همچنین سلیقه و خواسته فرد همگی باید قبل از شروع آرایش در نظر گرفته شوند.

سالن نسیم عقیلی یکی از بزرگترین سالن آرایش عروس اروپایی در تهران می باشد که با سالها تجربه، زیبایی شما را صد چندان جلو میدهد. علاوه بر آرایش عروس، در این مجموعه می توانید از خدماتی از قبیل رنگ مو، دیزاین و کاشت ناخن و مژه، آرایش مو و غیره نیز استفاده نمایید. برای مشاهده نمونه کارهای این مجموعه و همچنین دریافت خدمات متنوع و تعیین وقت مراجعه به سالن زیبایی نسیم عقیلی، می توانید از راه های ارتباطی ذکر شده در پایین صفحه استفاده نمایید.

 

برای مطالعه ادامه مقالات کلیک کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی