فروشگاه

۱۰ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

مقاوم سازی سوله

مقاوم‌سازی ساختمانها و زلزله

در این مطلب راجع به کلیات مقاومت اسکلت ها و مقاوم سازی سوله صحبت خواهیم کرد. زلزله بم موجبات تأثر و تأسف عمومی را نسبت به فجایعی که برای مردم منطقه پیش آمده، فراهم آورد. 

مقاوم سازی و نکات اصلی آن

به هرحال مسأله مقاوم‌سازی در هر دو زمینه یاد شده (چه ساختمان‌های قدیم و بافت فرسوده و چه ساختمان‌های نوساز) مطرح می‌باشد. در مورد نوسازی ساختمان‌ها نیاز به ضوابط منسجم‌تری برای کنترل دقیق طراحی، ساخت براساس نقشه‌های اجرائی، جوشکاری صحیح و بتن‌ریزی قابل اعتماد وجود دارد مخصوصاً حتی پس از محاسبات و طراحی مناسب، ضعف جوشکاری در ساختمان‌های فلزی و کم بودن مقاومت بتن در سقف و پی ساختمان‌های فلزی و در کل ساختمان‌های بتنی، معضل بزرگی می‌باشد و هیچ نوع کنترلی بر آنها وجود ندارد.

مقاوم‌سازی در ساختمان‌های بسیار قدیمی که غالبا متشکل از دیوار باربر و بعضاً به همراه یک نیمه اسکلت فلزی می باشد به دلیل هزینه‌های بالا و مشکلات اجرائی اگر محال نباشد می توان گفت غریب به غیرممکن  است. در مورد ساختمان‌های نیمه قدیمی و بعضاً جدیدتر، که به صورت اسکلت بتنی اجرا شده، به علت پوشش میلگرد در داخل بتن و عدم دسترسی آسان به آن و عدم وجود مصالحی که به راحتی به بتن اتصال یابد، تشخیص موارد ضعف و همچنین مقاوم‌سازی آن بسیار مشکل بوده و اجرای ورق و پروفیل فلزی جوشکاری شده روی اسکلت بتنی به صورت وصله و پینه راهگشا نخواهد بود، هرچند در کیفیت بتن مورد استفاده نیز باید جداً شک نمود.

 

نکات کلی در باب مقاوم سازی سوله

اگر بخواهیم مقاوم سازی سوله را تعریف کنیم می توان گفت که این سازه با سقف شیب دار است که می بایست با استفاده از محاسبات فنی طراحی و ساخته بشود و توجه کنید که حتی اگر کیفیت جوشکاری، استفاده از پیچ ها و زنگ زدگی به درستی انجام نشده باشد بنابراین حتی بهترین محاسبات نیز نمی توانند کارایی و قدرت مورد نظر خود را تایید کنند زیرا سایبان یک ساختمان فولادی پیش ساخته است که عمدتا در تعمیرگاه ها، کارخانه ها و سازه های ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد و این سازه فلزی استحکام لازم را می بخشد.

 

مقاوم سازی سوله در هر دو ساختمان خراب و تازه احداث شده مهم است برای نوسازی ساختمان ها باید موارد مهمی از قبیل کنترل دقیق طراحی ساخت و سازها براساس نقشه ها جوشکاری دقیق و بتن ریزی مناسب در نظر گرفته شود چون پس از محاسبات و طراحی ضعف جوشکاری در ساختمان های فلزی مانند سقف سوله، مقاومت کم بتن در پایه و سقف ساختمان ها ممکن است و در این صورت فلز و بتن می توانند مشکلات بسیار زیادی ایجاد کنند بنابراین ساختمان های بتنی به دلیل شن و ماسه های خیس نشده، درجه ساختاری پایین، بتن گشاد و دانه بندی نادرست در هنگام وقوع زلزله باعث ایجاد خسارت های جبران ناپذیری می شوند.

 

  • ستاره اشرف پور
  • ۰
  • ۰

نکات کلی در مورد اجرای فوندانسیون سوله

 از مهم ترین قسمت های اجرای فونداسیون سوله این است که اکثرا شیب دار می باشند و برای ساخت آن می توان از مواد متفاوتی استفاده کرد که عبارتند از:

ورق آلومینیوم با فایبرگلاس.

پانل ساندویچ سقف.

ورق های بام (استفاده بسیار کاهش می یابد.)

هزینه های لازم جهت اجرای فوندانسیون سوله :

از مهم ترین کارهایی که یک مهندس ساخت و ساز برای اجرای فونداسیون سوله می تواند برای شما انجام دهد تخمین هزینه بخش های مختلف پروژه ساخت و ساز ریخته شده می باشد. برای برآورد دقیق پایه سقف سوله، ابتدا تناژ میلگرد فونداسیون می بایست با استفاده از نقشه های تهیه شده برای پایه سوله و ضرب شده با قیمت میلگرد بازار و قیمت فونداسیون میلگرد ریخته شده بدست آید. در مرحله بعد، حجم بتن پایه برای سقف سوله محاسبه و قیمت بتن آماده برای تهیه قیمت بتن پایه ریخته شده محاسبه و ضرب خواهد شد.

اما هزینه اجرای فونداسیون سوله به گونه ای می باشد که ابتدا طول نوار پایه فنجان را محاسبه می کنیم و سپس آن را با قیمت روزانه هر متر بر هزینه ساخت سیل ضرب می کنیم، که در واقع شامل (آماده سازی) مواد و بتن برای سقف سوله، تهیه سیم تقویت کننده و سازه پایه آماتور سوله، تهیه روغن سیاه برای روغن کاری قالب و فرم کاری فونداسیون سوله، تهیه استنسیل و بولتینگ مطابق نقشه پایه و اساس سوله و بتن ریزی با بتن آماده ، پایه و اساس ریخته گری و در نهایت پردازش بتن را به همراه داشت.

مراحل اجرای بولت گذاری سوله

نکات اجرای فونداسیون سوله

 فونداسیون سوله نکات خاص دیگری هم داراست  که به دلیل مفصل بودن اتصال پایه ستون فونداسیون سوله را می توان به شکل منفرد اجرا نمود وگر نه نمی شد در صورت اینکه بصورت لنگر گیر بود اجرای فونداسیون سوله بصورت منفرد امکان پذیر نبود و اینکه این نوع عملکرد اتصال پای ستون باعث می گردد که هزینه فونداسیون سوله خیلی کمتر شود و حتی یک شبکه میلگرد در کف فونداسیون کفایت می کند که در ساختمان های دیگر این امکان وجود ندارد و پلاک های فونداسیون بواسطه تیر های بتونی که اصطلاحا شناژ می گویند بهم دیگر مرتبط می شوند که میلگرد های طولی و کامپوت های عرضی دارند معمولا ضخامت میلگرد کف پلاک ها ضخامت نمره 16 میلگرد عاج دار می باشد که با فواصل 20 سانتی بصورت چشمه و شبکه ای در کنار هم قرار می گیرند و نکته دیگر اینکه در اجرای فونداسیون دقت خیلی مهم می باشد قبل از بتون ریزی باید نقشه برداری گردد. 

مرحله نهایی اجرای فونداسیون سوله

بعد از اجرای فونداسیون سوله هم عملیات آبریزی و  نگهداری بتون اصطلاحا کیو رینگ انجام گردد در جاهایی که سرد باشد و احتمال یخزدگی وجود دارد بایستی دور فونداسیون خاک ریزی گردد و برخی نقاط نایلون روی بتون کشیده گردد و این عملیات مربوط به نگهداری بتن می باشد و اینکه قبل از اجرای ستون های اسکلت فلزی سوله نیز یک مقدار گروت ریزی انجام می شود گروات ریزی یک مایع مخصوص است که زیر صفحه ستون ریخته می گردد تا کلیه صفحات را که اگر اختلاف ارتفاعی خیلی کمی به نسبت هم داشته باشد بوسیله این گروات، اینها را از لحاظ ارتفاعی تراز کنند و هم اینکه یک بستر سفت و محکمتر بدون وجود هیچ گونه اخلال برای نشیمن صفحه ستون اصلی سوله ایجاد گردد.

 

فونداسیون سوله - آرمان سوله

 

 

 گروه صنعتی آرمان سوله بیش از 45 سال است که فعال در زمینه ساخت و نصب ، تولید سازه های فلزی به ویژه سوله در عرصه صنعت کشور می باشد.

  • ستاره اشرف پور
  • ۰
  • ۰

ارتوپدی فنی

منظور از پروتز در ارتوپدی فنی چیست؟

پروتزها اندام های مصنوعی هستند که به جای یک عضو از دست رفته بدن در مرکز ارتوپدی فنی به کار گذاشته می شوند. هر شخص در طول عمر خود ممکن است به دلیل حادثه ای مانند سوختگی یا ضربه به قسمتی از اندام، دچار نقص عضو شود.

همچنین برخی از کودکان که در بدو تولد دچار نقص عضو هستند، نیز جز این دسته از افراد هستند که باعث استفاده از پروتزها می شود.علم روز ارتوپدی فنی بسیاری از ناهنجاری های اندامی را بررسی کرده و راه حلی کارگشا برای انها ارائه می دهد. کسی که در حوزه ارتوپدی فنی فعالیت می کند، باید سطح دانش خود را با علم پزشکی و دانش روز فناوری های تخصصی پزشکی تنظیم کرده و طبق آخرین دستاوردهای روز دنیا پیش برود.

 

حیطه فعالیت یک ارتزیست

یک ارتزیست با تجربه و دانشی که در زمینه مهندسی و پزشکی دارد، به تشخیص و ارزیابی اختلالات فیزیکی پرداخته و برای این اختلالات فیزیکی ارتوز مناسب را متناسب با نوع بیماری و طبق علم ارتوپدی فنی تجویز نموده و نسبت به طراحی و ساخت آن اقدام می نماید. یک ارتزیست همانگونه که گفته شد باید آموزش های لازم در مورد نحوه کارکرد وسیله مورد نظر را نیز به بیمار بدهد و به صورت ماهیانه وسیله مورد نظر را در حین استفاده بررسی نماید. حیطه فعالیت یک ارتزیست، ستون فقرات، جمجمه، اندام فوقاتی (بازو، دست، مچ، ساعد، آرنج)، اندام تحتانی (زانو، ران، پا، ساق پا، مچ پا)، ارتوز کودکان، کفش و کفی است.

چرخه فرآیند درمان بیماران با ارتوپدی فنی در ادونس کلینیک

 

با خدمات اتوپدی فنی ادونس کلینیک آشنا شوید.

برای بهره مندی از خدمات ادونس کلینیک کافیست به موسسه مراجعه کنید و وقت معاینه دریافت نمایید. پس از معاینه توسط متخصصین ارتز و پروتز کلینیک ادونس، شما می توانید از کلیه خدمات بالا، بخصوص کفش‌ های اختصاصی که پس از اندازه‌گیری و اسکن کف پا که برای قالب گیری انجام می شود توسط متخصصین و تعیین رنگ توسط شما با قیمت مناسب ارائه می‌ شوند، استفاده نمایید.

 

 

ادامه مطلب

 

  • ستاره اشرف پور
  • ۰
  • ۰

کفش طبی

فوائد کفش طبی

 

پوشیدن کفش طبی فوائد بسیاری دارد که در ذیل به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • کفش طبی از قوس کف پا بیشترین میزان حمایت را به عمل می‌آورد و به پاشنه پا احساس راحتی می‌بخشد. همچنین به تثبیت شکل پا کمک می‌کند.
  • کفش طبی دردهای ناشی از راه­ رفتن را کاهش می‌دهد. یک شخص عادی روزانه به صورت میانگین پنج هزار تا ده هزارقدم راه می‌رود و چنانچه کفش­ اش راحت نباشد، دچار پادرد می‌شود. همچنین انگشتان پا در کفش طبی راحت ­اند چراکه در این نوع کفش فضای کافی برای حرکت انگشتان پا وجود دارد، برخلاف کفش‌های تنگ و پاشنه­ بلند که در آن‌ها فضای کافی برای حرکت انگشتان پا وجود ندارد.
  • کفش طبی به جریان مناسب خون کمک می‌کند.
  • کفش طبی از بسیاری از دردهای ناشی از بیماری‌های مربوط به پا جلوگیری می‌کند.
  • کفش طبی به‌واسطه برخورداری از پارچه ­های طبی مانع از تعرق پا در کفش می‌گردد.
  • از آنجا که رویه داخلی کفش طبی از لایه­ های سیلیکونی قابل انعطاف ساخته شده است، از خشکی زانو جلوگیری می‌کند.
  • کفش طبی مناسب‌ترین کفش برای بیماران دیابتی است چراکه خون به پاهای این دسته از بیماران به میزان مناسب نمی‌رسد، در حالی که پوشیدن کفش طبی باعث می‌شود خون بیشتری به پاهای این افراد برسد.
  • کفش طبی برای افرادی که شغل­ شان ایجاب می‌کند ساعات طولانی سر پا بایستند- مانند آرایشگران و فروشنده ­ها- بسیار مناسب است چراکه در زیر کفش‌های طبی تعدادی بالشتک‌های هوا وجود دارد که موجب راحتی پا برای مدت طولانی می‌شود.
  • از آنجا که کفش طبی از بسیاری از آسیب‌ها و بیماری‌های مرتبط با پا، زانو و کمر جلوگیری می‌کند، ضرورت انجام بسیاری از عمل‌های جراحی را منتفی می‌سازد و از این طریق موجب صرفه­ جویی در وقت و هزینه افراد می‌گردد.

 

ادامه مطلب

  • ستاره اشرف پور
  • ۰
  • ۰

علت درد کف پا

از علت درد کف پا چه میدانید؟

در کف پا، مفاصل مختلفی وجود دارد که بروز بیماری های مختلف، ممکن است علت درد کف پا و درد این مفاصل باشد. به عنوان مثال بیماری پارکینسون، کنترل عضلات را سخت می کند و تاثیر بسیار زیادی بر کف پا دارد و می تواند علت درد کف پا محسوب شود.

  • فشار خون: فشار خون از بیماری هایی است که می تواند علت درد کف پا باشد، چرا که در فشار خون بالا به دلیل تراکم بالای مایعات در بدن، پاها دچار تورم و درد می شوند.

  • افزایش وزن و بالا رفتن سن: علاوه بر این ها، افزایش وزن نیز علت درد کف پا است. با افزایش وزن، فشار بر روی پاها بیشتر می شود و به همین دلیل در این ناحیه احساس درد زیادی خواهید داشت. افزایش سن نیز می تواند علت درد کف پا باشد و افراد بالای 40 سال معمولا از درد کف پا شکایت دارند.

علت درد کف پا در صبح و پس از بیداری چیست؟

 

همان طور که اشاره کردیم ممکن است علت درد کف پا در صبح به خاطر برخی بیماری­ها باشد. البته در بعضی موارد نیز علت درد کف پا در صبح می­تواند به دلیل انجام حرکات ناصحیح ورزشی و یا پیاده روی طولانی مدت باشد. در صورتی که تنها برای یکبار هنگام بیدار شدن از خواب در کف پای خود احساس درد کردید جای نگرانی نیست. برای کاهش شدت درد می­­توانید از درمان­های خانگی کمک بگیرید. اما در نظر داشته باشید در صورت استمرار درد برای تشخیص و درمان صحیح مراجعه به پزشک بسیار ضروری است.

 

علت درد کف پا در صبح و هنگام پیاده روی

 

گاهی اوقات ممکن است علت درد کف پا در صبح  و هنگام پیاده روی عواملی مانند استفاده از کفش نامناسب و یا استفاده بیش از اندازه از پا باشد. در صورت مشاهده درد و خستگی در پای خود در حین راه رفتن طولانی از ادامه پیاده روی اجتناب کنید و کمی استراحت کنید.

 

 

ادامه مطلب

  • ستاره اشرف پور
  • ۰
  • ۰

کفش طبی زنانه

تولید کفش طبی زنانه در انواع گوناگون

 

بسته به شخصی که کفش طبی زنانه را می پوشد، شغل یا فعالیتی که دارد و نیز هدف او از چنین کفشی، می توان انواع گوناگون و متنوعی را در بازار یافت و یا به کلینیک های تخصصی تولید کفش طبی سفارش داد. این که کفش طبی زنانه تنها به منظور یک پیاده روی یک ساعته ی روزانه یا مسافرت تهیه می شود، یا برای صاحبان مشاغلی است که چندین ساعت در روز را با سر پا بودن و راه رفتن می گذرانند، نوع کفش و ویژگی های آن نیز متفاوت است. این یک نسخه ی عمومی است که برای همه ی افراد استفاده کننده از کفش طبی و نه فقط کفش طبی زنانه کاربرد دارد.
 

کفش طبی زنانه برای پیاده روی

 

پیاده روی به دلیل ملایم و متعادل بودن و نیز سودمندی های فراوانی که برای بدن دارد، محبوب ترین نوع ورزش به ویژه برای بانوان است از جمله ی این سودمندی ها می توان به تعادل وزن و تناسب اندام، کاهش فشار خون، تقویت استخوان ها و عضلات و بهبود بیماری های قلبی و عروقی اشاره کرد.

اما نباید فراموش کرد که این سودمندی به شرطی حاصل خواهد شد که از کفش طبی مناسب برای پیاده روی استفاده شود در غیر این صورت حتی می بایست منتظر عوارض و ناراحتی هایی نیز باشیم.

 

کفش طبی زنانه

 

 

اهمیت انتخاب کفش طبی زنانه شکیل و زیبا

 

در گذشته نه چندان دور اغلب کفش‌ طبی زنانه ظاهر چندان  شیک و زیبایی نداشت.  و اغلب افراد به خصوص خانم های مشکل پسند با وجود نیاز شدید به کفش های طبی، به دلیل ظاهر نا مناسب این نوع کفش ها از پوشیدن آنها اجتناب می نمودند.  اما امروزه مدل های به روز و زیباتری از کفش طبی زنانه و کفش طبی مردانه در بازار وجود دارد. چرا که مسلم است علاوه بر حفظ سلامت پاها شکیل بودن یک کفش فاکتور بسیار مهمی برای انتخاب آن محسوب می گردد. 

بنابراین تمامی کسانی که به دلیل مشکلات و بیماری ها و یا تمایل به حفظ سلامت پاها دارند می توانند مدل دلخواه خود را از میان کفش طبی زنانه و مردانه را انتخاب کرده و استفاده نمایند. کفش طبی و ارتوپدی شیک باعث می شود تا نه تنها پا های شما در برابر شرایط نا سالم محافظت گردد ، بلکه با به وجود آمدن یک احساس خوب از ابتدای روز تا پایان عالی به نظر بیایید.

 

دلایل خرید کفش طبی زنانه 

 

 افراد بسیار زیادی وجود دارد که از مشکلاتی در نواحی مختلف پا برخوردار هستند. این مشکلات اغلب در زنان بیشتر مشاهده می‌شود. در موارد بسیار زیادی تنها با پوشیدن کفش طبی زنانه می توان درد موجود در ناحیه کف پا و یا ساق پا به هنگام پیاده روی را درمان نمود.  همچنین گاهی وجود مشکلات لگنی و یا کمر نیز  به پوشیدن کفش نا مناسب مربوط می شود.  پوشیدن کفش طبی زنانه مزایای بسیار زیادی دارد

 

کفش های طبی

ادامه مطلب

  • ستاره اشرف پور
  • ۰
  • ۰

مدل آرایش عروس اروپایی ۲۰۲۰

 

مدل آرایش عروس اروپایی با توجه به تلفیق زیبایی و سادگی با هم به یکی از پرطرفدارترین مدل های آرایش عروس اروپایی در دنیا تبدیل شده است. مهم ترین ویژگی که در میکاپ اروپایی به چشم میخورد، عدم استفاده از رژ لب های پر رنگ، سایه چشم تیره و آرایش چشم زیاد می باشد و به معنای واقعی، سادگی را جلوه می دهد.

سالن آرایش عروس نسیم عقیلی؛ ارائه دهنده خدمات آرایش عروس اروپایی در ادامه به چند نکته مهم میکاپ اروپایی پرداخته و به ویژگی های آن اشاره خواهد داشت.

 

نکات مهم آرایش عروس اروپایی

 

حفظ سادگی در آرایش عروس اروپایی

سلیقه خانم ها در انتخاب سبک آرایش با یکدیگر متفاوت است، به طوریکه برخی سبک های عربی و هندی را ترجیح داده و برخی به دنبال سادگی هستند. قبل از انتخاب سبک  اروپایی برای عروس لازم است با ارائه چند نمونه و مدل سبک مورد نظر و سلیقه آنها را شناسایی کنید. مهم ترین شاخص و ویژگی که در آرایش عروس اروپایی به چشم میخورد، سادگی آن می باشد که تاثیر بسیار زیادی بر طبیعی بودن چهره دارد. علاوه بر سادگی آرایش صورت ، در سبک اروپایی به مدل مو نیز توجه زیادی شده و سبک های بسیار ساده برای این منظور انتخاب و اجرا میشود.

آرایش اروپایی عروس-نسیم عقیلی

دقت در آرایش اروپایی چشم

 آرایش عروس اروپایی و سایر سبک ها مجموعه ای از آرایش چشم ، لب، گونه و مدل مو می باشد که هر یک دارای ویژگی های خاصی است. آرایش چشم که از مهم ترین و اصلی ترین بخش ها در هر سبک میکاپ به شمار می رود، در آرایش های اروپایی بسیار ساده می باشد. در این سبک نباید از خط چشم های پهن و تیره استفاده شود. خط چشم باریک و کوتاه، استفاده از سایه بسیار ملیح دو ویژگی مهم در میکاپ اروپایی می باشند. در مقابل، آرایش های هندی و عربی به استفاده از خط چشم های پهن و سایه های پر رنگ شهرت دارند که البته زیبایی خاص خودشان را دارند.

علاوه بر عدم استفاده از خط چشم های پهن و دنباله دار و سایه های پر رنگ، در میکاپ اروپایی از مژه های بلند با ریمل زیاد نیز استفاده نمیشود. در حالت کلی، در این سبک میکاپ تلاش میشود تا چهره بدون نقص و کاملا طبیعی دیده شود و هر انتخابی که منجر به غیر طبیعی شدن چهره شود کنار گذاشته خواهد شد.

.برای دیدن مدل آرایش اروپایی ۲۰۲۰ کلیک کنید 

 

برای بازدید ویدیو میکاپ نسیم عقیلی کلیک کنید

رژ لب در مدل آرایش عروس اروپایی

 از دیگر موارد بسیار مهم که باعث میشود آرایش و میکاپ اروپایی از عربی و هندی جدا شود، رنگ رژ لب است که انتخاب صحیح آن می تواند به شدت بر جلوه صورت تاثیرگذار باشد. در میکاپ اروپایی از رژ لب های کم رنگ و بسیار ملیح استفاده میشود و تا حد امکان خط لب استفاده نخواهد شد. رنگ های صورتی و بنفش بسیار کم رنگ می توانند گزینه های مناسبی برای رنگ رژ لب در میکاپ اروپایی عروس به شمار روند.

برای بازدید از آرایش عروس نسیم عقیلی کلیک کنید

آرایش گونه در میکاپ اروپایی

با توجه به فرم صورت فرد و میزان برجستگی گونه ها، لازم است از رژ گونه نیز در میکاپ استفاده شود. رژ گونه استفاده شده برای میکاپ عروس اروپایی نسبت به سبک های عربی کم رنگ تر بوده و به طور نامحسوس تلاش میشود تا گونه ها کمی برجسته تر دیده شوند.

آرایش عروس-نسیم عقیلی

 

مدل آرایش عروس اروپایی در تهران

حفظ سادگی و زیبایی در کنار هم یکی از سخت ترین کارهایی می باشد که در میکاپ اروپایی وجود دارد. به عبارت دیگر، تنها استفاده از رنگ های ملیح نمی تواند به معنای آرایش اروپایی باشد و لازم است ترکیب تمام بخش های میکاپ به صورت حرفه ای صورت گیرد تا در نهایت بهترین نتیجه دریافت شود. توجه به فرم صورت ، رنگ پوست، حالت چشم ها، فرم بینی و گونه ها و همچنین سلیقه و خواسته فرد همگی باید قبل از شروع آرایش در نظر گرفته شوند.

سالن نسیم عقیلی یکی از بزرگترین سالن آرایش عروس اروپایی در تهران می باشد که با سالها تجربه، زیبایی شما را صد چندان جلو میدهد. علاوه بر آرایش عروس، در این مجموعه می توانید از خدماتی از قبیل رنگ مو، دیزاین و کاشت ناخن و مژه، آرایش مو و غیره نیز استفاده نمایید. برای مشاهده نمونه کارهای این مجموعه و همچنین دریافت خدمات متنوع و تعیین وقت مراجعه به سالن زیبایی نسیم عقیلی، می توانید از راه های ارتباطی ذکر شده در پایین صفحه استفاده نمایید.

 

برای مطالعه ادامه مقالات کلیک کنید.

  • ستاره اشرف پور
  • ۰
  • ۰

پنج مدل آرایش لایت عروس بهار و تابستان ۲۰۲۰

 

در این مقاله میخواهیم راجع به ۵ مدل آرایش عروس بهار و تابستان ۲۰۲۰ صحبت کنیم. وقت آن است که چیز دیگری را امتحان کنید. از سایه های همیشگی و

رژلب های پررنگ فاصله بگیرید ، عادت های آرایشی را خط بزنید .بعد سراغ چشم ها بروید و یک خط چشم با رنگ جسورانه را امتحان کنید . خط چشم های رنگی ترند سال ۲۰۲۰ شده است

شاید به نظر بیاید این خط چشم های رنگی مناسب آرایش عروس نیست ولی واقعیت این است که هیچ قانون نوشته شده ای برای آرایش وجود ندارد و اگر عروس  بخواهد طبق ترند ها پیش رود میتواند از این مدل آرایش عروس استفاده کند 

 در این مدل آرایش فقط خط چشم پر رنگ و رنگی چشم گیر دارد ، مابقی آرایش ملایم است

آرایش لایت 2020-خط چشم رنگی

 

برای مشاهده ده تا از بهترین رنگ های خط چشم که در تابستان شما به آن احتیاج دارید کلیک کنید

 

هایلایتر در مدل آرایش لایت عروس ۲۰۲۰

ظاهری بی نظیر و کلاسیک برای نشان دادن تمام زیبایی های طبیعی شما. برق گونه ها و صدفی بودن رژ لب ترند داغ سال ۲۰۲۰ است. بگذارید زیبایی خدادادی صورت شما با گونه های مرجانی و  یک هاله برجسته صورتی نرم  بدرخشد . این میکاپ یکی از زیباترین های آرایش لایت عروس ۲۰۲۰ برای بهار و تابستان است.

 

آرایش لایت عروس-نسیم عقیلی

میکاپ مگان مارکان عروس سلطنتی

به گونه های صورتی فکر کنید و شدت بدرخشید. طی سالهای اخیر عروسی سلطنتی مگان و هری شاهزاده انگلیس برگذار شد. ، با این عروسی سلطنتی ، عروس های زیادی از مگان مارکل الهام گرفتند. او نمونه عالی آرایش لایت عروس است. آرایش او بسیار طبیعی بود.

اما برخی داشتن گونه های صورتی و براق  را ترجیح می دهند.

صورتی از آن دسته رنگ هایی در میکاپ است که ظرافت و جذابیت را بلا برده و همچنین سن را نیز پایین می آورد.

 بر خلاف آنچه عده زیادی تصور میکنند که بر روی صورت مگان مارکل آرایشی صورت نگرفته بود ، از برخی از میکاپ آرتیست های حرفه ای نقل شده است که گریم بسیار حرفه ای روی صورت انجام گرفته است 

شاید باور خود عروس خانم ها به اینکه زیبایی طبیعی شان کافیست این جسارت را به آنها بدهد که در روز عروسی اینچنین میکاپی انجام دهند

برای بازدید از ویدیوهای میکاپ نسیم عقیلی کلیک کنید 

 

آرایش لایت عروس-نسیم عقیلی

 

در این مدل آرایش لایت خط چشم گربه ای با رنگ مشکی اولین چیزی است که به چشم می آید و همینجور که از مدل عکس پیداست برای صورت های کشیده و لاغر    .مناسب است .رژلب براق و شاینی نیز از دیگر ویژگی های این آرایش لایت است. رژگونه ملایم صورتی نیز تعادلی بین چشم ها و لب ها برقرار میکند

معمولا کسانی چشمانی رنگ روشن دارند وجود یک خط چشم پر و مشکی مثل این تضاد جالب ایجاد میکند و زیبایی رنگ چشم ها را میتواند دو برابر کند.اما باید دقت داشت که خط چشم های پر و کشیده اغلب برای کسانی که پلکشان پف دارد مناسب نیست .

نکته بعدی اینست که با خط چشم گربه ای نباید از سایه های رنگی استفاده کرد . مخصوصا اگر خود خط چشم مانند عکس نمونه ضخیم باشد چرا که وجود سایه زیبایی خط چشم را محو میکند و آرایش به طور کلی ممکن است زیاد و غلیظ به نظر برسد.

خط چشم گربه ای و برق لب

 

آرایش لایت عروس

 

مژه های پرپشت! همه ما میدانیم که داشتن مژه های پرپشت حالت چشم را زیباتر و کشیده تر میکند اگرچه در آرایش لایت عروس ما طبیعی بودن را پیشنهاد میکنیم اما در این مدل آرایش لایت تمرکز و جلوه آرایش روی چشم هاست .بنابراین اگر به طور طبیعی مژه های بلندی ندارید توصیه ما اکستنشن کلاسیک است که مژه های  شمارا پرپشت در عین حال طبیعی چلوه دهد و حالت چشم ها را زیباتر و کشیده تر نمایان کند.رژلب نود نیز این روزها طرفدار زیادی پیدا کرده و بسیار ترند شده است .رنگ رژگونه هلویی نیز حالت سرخی طبیعی به گونه ها داده ها و حالت یه هاله رنگی روی گونه ها ایجاد میکند.

 

آرایش لایت عروس

 

ادامه مقالات را از اینجا بخوانید.

 

 

  • ستاره اشرف پور
  • ۰
  • ۰

راهنمای انتخاب بهترین آرایش عروس

 

اگر برای انتخاب بهترین آرایش عروس نیاز به راهنمایی دارید این مقاله را حتما بخوانید. با کمی جستجو در سایت های مختلف کاملا متوجه خواهید شد که سبک های به کار رفته برای میکاپ و آرایش از تنوع بالایی برخوردار بوده و هر کدام طرفداران خاص خودشان را دارند. نکته بسیار مهم در انتخاب بهترین مدل آرایش عروس دنیا این است که شاید یک سبک آرایش چهره فردی را بسیار زیبا کند و در مقابل برای شخص دیگری اصلا مناسب نباشد. برای انتخاب بهترین مدل آرایش لازم است به چند نکته مهم توجه داشته باشید که عبارتند از:

تناسب آرایش عروس با فرم صورت

 

یکی از مهم ترین مواردی که می تواند باعث شود یک سبک خاص آرایش برای چهره برخی از افراد زیبا و برای دیگران نامناسب جلوه کند، فرم صورت می باشد.حالت چشم و پلک ها، کشیدگی صورت، میزان برجستگی گونه ها، فرم چانه و بینی و شکل لب ها همگی باید در انتخاب نوع و مدل آرایش و میکاپ برای جشن عروسی در نظر گرفته شود. شما به عنوان فردی که قصد انتخاب سبک آرایش دارید با راهنمایی گرفتن از آرایشگر حرفه ای می توانید گزینه های مناسب و بهتری را در نهایت انتخاب نمایید. به عنوان مثال، ممکن است آرایش عروس اروپایی به دلیل سادگی آن برای برخی از چهره ها مناسب باشد و در مقابل، برای برخی فرم های صورت آرایش عروس عربی یا هندی جلوه بهتری داشته باشد.

 

آرایش عروس-نسیم عقیلی

اهمیت پوست را در انتخاب بهترین آرایش عروس جدی بگیرید

 

رنگ پوست از دیگر موارد بسیار مهمی می باشد که در میکاپ عروس باید به آن توجه داشت. در سالهای اخیر پوست های برنزه در لیست بهترین مدل های آرایش عروس به چشم میخورند که جلوه بسیار زیبایی دارند. رنگ پوست برنزه ممکن است با سبک آرایش مورد نظر شما همخوانی نداشته باشد و ترکیب صورت و لباس و رنگ موهایتان را به خوبی نمایش ندهد. میزان روشن بودن پوست را باید متناسب با رنگ مو، رنگ چشم و لباس و همچنین سبک کلی آرایش انتخاب کنید تا بهترین نتیجه را از آن دریافت نمایید.

اگه شما هم علاقه مند به سبک میکاپ لایت هستید کلیک کنید

انتخاب مدل مو مناسب با فرم صورت و گردن

علاوه بر میکاپ، در بهترین مدل های آرایش دنیا متوجه تنوع در مدل و رنگ مو نیز خواهید شد. با توجه به فرم صورت و میزان کشیدگی گردن باید بتوانید مدل مناسب و متناسب با سبک آرایش را انتخاب کنید. به عنوان مثال، برای خانم هایی که گردن کوتاه دارند، بهتر است موها را از اطراف صورت جمع کرده و به بالای سر ببرند. در مقابل، موهای باز که اطراف صورت و گردن باز باشند انتخاب مناسبی برای خانم هایی می باشد که دارای گردن بلند و کشیده ای دارند. فرم صورت نیز در انتخاب مدل مو و باز و بسته بودن آنها نقش مهمی دارد و آرایشگرهای حرفه ای عروس می توانند گزینه های مناسبی را برای شما پیشنهاد دهند.  

 

مدل مو عروس-نسیم عقیلی

 

 

تاثیر تاج در انتخاب بهترین آرایش عروس

 

تاج عروس از دیگر مواردی می باشد که انتخاب صحیح آن می تواند زیبایی آرایش را بهتر جلوه دهد. در انتخاب تاج ابتدا باید به سبک آرایش توجه کنید. به عنوان مثال، در آرایش به سبک عربی و هندی استفاده از تاج های بلند رایج می باشد و برای آرایش اروپایی و لایت، بیشتر تاج های کوتاه مناسب است. سبک آرایش، فرم صورت و گردن فرد، مدل لباس و آرایش موها همگی در انتخاب تاج تاثیرگذار هستند و باید به آن توجه داشت.در تصاویر زیر بهترین مدل های آرایش عروس را می توانید مشاهده کنید.

مدل مو عروس-نسیم عقیلی

ارائه بهترین مدل آرایش عروس 

سالن زیبایی نسیم عقیلی به عنوان یکی از سالن های شناخته شده در زمینه ارائه خدمات آرایش عروس اروپایی، عربی و هندی مشاوره های لازم را قبل از انتخاب مدل آرایش مناسب با چهره شما ارائه می دهد. هر یک از خانم ها در جلسه مشاوره می توانند نمونه و مدل های مورد نظر خود را ارائه دهند و متخصصین آرایش عروس در این مجموعه بر اساس خواسته شما و فرم صورت در نهایت بهترین ها را پیشنهاد خواهند داد. برای برقراری ارتباط با سالن زیبایی نسیم عقیلی می توانید از راه های ارتباطی ذکر شده در پایین صفحه استفاده نمایید.

 

بیشتر بدانید از: آرایش عروس نسیم عقیلی

 پنج مدل از بهترین آرایش های عروس در دنیا

آرایش عروس با توجه به اهمیت بسیار زیاد این جشن برای هر فرد و همچنین نقطه توجه بودن عروس در این مراسم، دارای حساسیت بالایی می باشد. به طوریکه بسیاری از خانم ها از چند ماه قبل از تاریخ برگزاری جشن عروسی به دنبال مدل های زیبا و جدید و متناسب با چهره خود هستند. نسیم عقیلی؛ ارائه دهنده آرایش عروس در سبک های    مختلف در ادامه به معرفی چند مدل زیبا و پرطرفدار برای میکاپ عروس می پردازد

  • ستاره اشرف پور
  • ۰
  • ۰

عسل طبیعی زرشک

از عسل طبیعی زرشک چه میدانید؟

عسل طبیعی زرشک به عسلی گفته می‌شود که بخش زیادی از شهد تشکیل دهنده آن، از گیاه زرشک باشد. زمانی که به یک عسل نام «عسل زرشک» را نسبت می‌دهیم، بدین معنی نیست که زنبور برای شهد آن ضد در صد از گیاه زرشک استفاده کرده است؛ چنین چیزی در مورد هیچ گیاهی امکان پذیر نیست.

عسل طبیعی زرشک عسلی است که بیش از ۵۰ درصد شهد نوشیده شده توسط زنبور عسل برای تولید آن، از گیاه زرشک بوده است. عسل زرشک خواص عمومی عسل و میوه‌ی زرشک را به صورت همزمان دارد.

 

خواص عسل طبیعی زرشک

 

عسل طبیعی زرشک طبعی سرد و مرطوب دارد و  مصرف آن  برای درمان مشکلات کبدی مانند چربی کبد یا ترشح غیرطبیعی آنزیم کبدی و  عدم کارکرد منظم کبد توصیه می‌گردد.

عسل زرشک همچنین برای رفع و جلوگیری از آفت دهان و حساسیت و آلرژی پوستی ناشی از مشکلات کبدی مفید است.این ماده خوراکی می‌تواند نقش به سزایی در تصفیه خون و رفع چربی خون ایفا کند.

عسل طبیعی زرشک بر‌ای تسکین درد و درمان انواع عفونت‌های دستگاه گوارش، دستگاه ادراری و تنفسی کاربرد دارد. از جمله مهم‌ترین فواید عسل زرشک، تقویت‌کنندگی معده است. مصرف مداوم این عسل تقویت معده را پی دارد.

همچنین این خوراکی خوشمزه به علت دارا بودن مقادیر زیاد ویتامین C برای پیشگیری از ابتلا به سرماخوردگی و درمان آن مفید است. مزیت دیگر مصرف این ماده از بین بردن سنگ کلیه می‌باشد. از عسل زرشک می‌توان برای درمان آفت و آلرژی‌های پوستی بهره برد؛ به این منظور هر روز یک نوبت و  به مدت بیست دقیقه  مقداری از آن را روی موضع مربوطه بگذارید.

عسل طبیعی در تنظیم فشار خون بسیار موثر است اما باید در مصرف آن دقت لازم را  به کار برد. افرادی که طبع سردی دارند یا به طور کلی همیشه فشار خون آن‌ها پایین‌تر از حد نرمال است، در صورت مصرف زیاد عسل زرشک، ممکن است دچار افت شدید فشار خون شوند. همچنین مصرف بیش از حد این خوراکی برای خانم‌های باردار می‌تواند سقط جنین را در پی داشته باشد.

انتخاب عسل مرغوب بسیار مهم است زیرا در بازار نمونه‌های تقلبی زیادی موجود هستند. برای اطمینان از کیفیت عسل زرشک،می‌توانید آن را از گالری ‌بهار تهیه کنید.

 

  • ستاره اشرف پور