فروشگاه

۱۸ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

لوستر چوبی ارزان

لوستر چوبی ارزان

مواردی که در طول متن به آن اشاره شد تنها تعداد اندکی از مدل های مختلف لوسترهای ساخته شده از چوب می باشد. در نتیجه می توان برای خرید لوستر چوبی ارزان حق انتخاب بالایی داشت. از مهم ترین نکاتی که در خرید لوستر چوبی ارزان باید مد نظر داشت، نوع و مدل لوستر، اندازه و ابعاد آن می باشد. به عنوان مثال اگر لوسترهای شاخه ای را برای منزل خود انتخاب می کنید، می توانید با کم کردن تعداد شاخه های آن تاثیر زیادی در کاهش قیمت لوستر ایجاد نمایید. علاوه براین، لوسترها بر اساس نوع و جنس چوب قیمت های متفاوتی دارند و بهتر است در زمان خرید به این مسئله توجه داشته باشید. به عنوان مثال، بهترین جنس چوب برای لوسترها چوب روس می باشد که از مقاومت بسیار بالایی برخوردار بوده و زیبایی آن نیز کاملا منحصر به فرد است.

برای خرید انواع لوستر چوبی مدرن و ارزان اینجا کلیک کنید. 

خرید اینترنتی لوستر چوبی

تنوع بالا در انواع لوستر بسیار زیاد بوده و با ورود به فروشگاه های ارائه دهنده این محصولات بدون شک در انتخاب دچار تردید خواهید شد. خرید اینترنتی لوستر چوبی یکی از بهترین راهکارها در این شرایط می باشد که فرصت مقایسه آسان محصولات متنوع را در کمترین زمان برایتان فراهم می کند. فروشگاه اینترنتی کدکالا امکان خرید اینترنتی لوستر چوبی را فراهم نموده و دایره گسترده ای از انواع لوستر را در مجموعه محصولات خود قرار داده است. برای برقراری ارتباط با این مجموعه و دریافت مشاوره و آشنایی با روش خرید می توانید از راه های ارتباطی ذکر شده در پایین صفحه استفاده نمایید.

 

  • ستاره اشرف پور
  • ۰
  • ۰

لوستر چوبی

لوستر چوبی

لوستر چوبی یکی از زیباترین و پرطرفدارترین انواع لوستر می باشد که از گذشته تا امروز در دکوراسیون داخلی منزل جایگاه ویژه ای داشته است. تلفیق زیبایی و هنر و ایجاد حس کلاسیک و آرامش در محیط از مهم ترین دلایل برای انتخاب این نوع لوستر می باشد. با توجه به سوالات و ابهاماتی که ممکن است درباره این نوع لوستر وجود داشته باشد، در ادامه نگاه جامعی به آن خواهیم داشته و به این سوالات پاسخ می دهیم از قبیل، لوستر چوبی بهتر است یا فلزی و انواع لوستر چوبی کدام است و برای چه محیط هایی بیشتر کاربرد دارند. اگر بخ دنبال لوستر چوبی ارزان هستید نیز این مقاله را از دست ندهیدو با فروشگاه اینترنتی کدکالا ارائه دهنده خرید اینترنتی انواع لوستر همراه باشید.

لوستر چوبی بهتر است یا لوستر فلزی

با کمی جستجو در فروشگاه ها و لوکس فروشی ها کاملا با تنوع بسیار بالای لوسترها مواجه خواهید شد و شاید در مرحله انتخاب و خرید این سوال برایتان بوجود آید که لوستر چوبی بهتر است یا لوستر فلزی؟ در حالت کلی نمی توان به این سوال پاسخ مشخص و واضحی داد. چون ابتدا باید مشخص کنید که هدفتان از خرید لوستر چیست و برای چه محیطی با چه سبک دکوراسیون قصد تهیه لوستر دارید. لوسترهای فلزی مانند چوبی دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند که قطعا در محیط های زیادی کاربرد دارند. اما لازم است بدانید که با توجه به متریال به کار رفته در لوسترهای فلزی، در اغلب مواقع قیمت لوستر های ساخته شده از چوب ارزان تر از نوع فلزی می باشد. اگر به دنبال لوستر ارزان هستید، بهتر است بیشتر در بین لوسترهای چوبی جستجو کنید.

برای خرید ⇐ آینه کنسول از سایت کد کالا

لوستر چوبی برای چه محیط هایی مناسب است؟

مسئله و سوال دیگری که ممکن است وجود داشته باشد این است که لوستر چوبی برای چه محیط هایی مناسب است؟ پاسخ این سوال نیز تا حد زیادی به نوع لوستر و فضایی که قصد دارید از آن استفاده کنید بستگی دارد. از جمله کاربرد های این نوع لوستر می توان به گزینه های زیر اشاره نمود:

لوستر اتاق خواب

با توجه به اینکه تنوع در لوسترهای ساخته شده از چوب بسیار زیاد می باشد، لذا می توان نمونه های کوچک با تعداد شاخه های کمتر را برای اتاق خواب انتخاب نمود. لوستر اتاق خواب تعداد لامپ و حباب های روشنایی کمتری داشته و از نظر ارتفاع و اندازه نیز کوچکتر از نمونه هایی می باشد که در پذیرایی و سالن های بزرگ استفاده می گردد. از بهترین نمونه ها در بین لوسترهای چوبی برای اتاق خواب می توان به لوسترهای مدرن و فانتزی اشاره نمود که با فضای کوچک اتاق سازگاری کاملی دارد.

لوستر پذیرایی

از دیگر محیط هایی که می توان فضای آن را با لوسترهای چوبی فوق العاده زیبا کرد و حس و حال کلاسیک را در آن بوجود آورد، سالن های پذیرایی می باشد. با توجه به اینکه سالن های پذیرایی اغلب اوقات بزرگتر از سایر بخش های منزل می باشد، در نتیجه می توان لوسترهای بزرگتری را برای آن انتخاب نمود. در خرید لوستر پذیرایی بهتر است نمونه هایی را انتخاب کنید که تعداد شاخه های بیشتری داشته و نور و جلوه بهتری را در فضا ایجاد نمایند. البته لازم به ذکر است که انتخاب لوستر چوبی برای پذیرایی تا حد زیادی به نوع دکوراسیون و میزان بزرگی و ارتفاع دیوارها بستگی دارد و حتی می توان از نمونه های مدرن استفاده نمود.

برای خرید ⇐ میز گرامافون از سایت کد کالا

انواع لوستر چوبی

لوسترهای ساخته شده از چوب را می توان بر اساس فاکتورهای مختلف دسته بندی کرد از قبیل رنگ، مدل، تعداد شاخه ها و جنس چوب! از رایج ترین و پرطرفدارترین انواع لوستر چوبی می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

لوستر  سقفی

در محیط های کوچک از قبیل اتاق خواب و سالن های پذیرایی و اتاق نشیمن که فضای زیادی به آنها اختصاص داده نشده است، لوسترهای سقفی یکی از بهترین گزینه ها می باشد. بدنه چوبی این نوع لوستر روی سقف قرار گرفته و رشته هایی از کریستال های درخشان با ارتفاع و طرح های مختلف از آن آویز می باشند. لوستر چوبی سقفی با انواع سبک های دکوراسیون تناسب داشته و همیشه کاملا بروز خواهد بود.

لوستر شاخه ای 

در محیط هایی با دکوراسیون کلاسیک همیشه از لوسترهایی استفاده میشود که تعداد زیادی شاخه داشته و روی هر شاخه حباب و لامپ نصب می گردد. این سبک لوستر نه تنها با جنس های فلزی تولید می گردد، بلکه نمونه ای بسیار پرطرفدار در میان لوسترهای چوبی نیز به شمار می رود. تعداد شاخه ها و جهت آنها بسیار متغییر بوده و با توجه به میزان نور مورد نیاز برای محیط از انواع تک شاخه، دو شاخه و چند شاخه استفاده نمایید.

لوستر مدرن

در منازل و محیط های کاری با سبک دکوراسیون مدرن، بهتر است نمونه های بسیار زیبا از لوسترهای مدرن را انتخاب کنید. این نوع لوستر بدور از هرگونه تجملات بوده و زیبایی و سادگی را به زیباترین شکل با هم تلفیق نموده است. نمونه های مدرن این لوسترها را می توان برای آشپزخانه، سالن پذیرایی، اتاق خواب و حتی محیط های کاری نیز انتخاب نمود.

  • ستاره اشرف پور
  • ۰
  • ۰

قیمت ساعت لوتوس

قیمت ساعت لوتوس

تنوع بالا در محصولات لوتوس باعث شده است رنج قیمت در گروه محصولات آن بسیار گسترده باشد، به طوریکه می توان در کنار ساعتهای لوکس و گران قیمت، انواع ساعت ارزان را نیز مشاهده نمود. در حالت کلی قیمت ساعت لوتوس بر اساس چند فاکتور مهم مشخص می گردد از قبیل:

جنس ساعت

جنس و متریال به کار رفته در ساخت بدنه ساعت که تاثیر بسیار زیادی بر زیبایی و همچنین مقاومت آن دارد، در تعیین قیمت ساعت لوتوس موثر است. به عنوان مثال، در اغلب مواقع ساعت دیواری چوبی که از گذشته تا امروز در دکوراسیون منازل وجود دارد، نسبت به نوع فلزی و پلی رزین ارزان تر می باشد. نوع فلزی و پلی رزین از نمونه های نسبتا گران در میان ساعت ها هستند.

اندازه و ابعاد ساعت

این کاملا طبیعی است که هر چه ساعت در اندازه و ابعاد بزرگتری تولید و طراحی گردد، نیاز به متریال بیشتری داشته و قطعا قیمت آن بیشتر خواهد شد. لذا اگر به دنبال گزینه هایی با قیمت ارزان ساعت هستید، بهتر است به اندازه و ابعاد محصول توجه زیادی داشته باشید.

نوع موتور ساعت

از دیگر عوامل بسیار مهم در قیمت ساعت  نوع و برند موتور به کار رفته در آن می باشد. به عنوان مثال، نوع دو موتوره ممکن است کمی ارزان تر از سه موتوره باشد.

برای خرید اینترنتی ⇐ تابلو لوتوس

مدل ساعت لوتوس

همان طور که اشاره شد، محصولات لوتوس در دایره ی بسیار گسترده ای قرار گرفته اند از قبیل ساعت دیواری، ایستاده، گرند فادر، کودک و غیره. هر یک از این مدل ها از نظر قیمت با هم متفاوت هستند و به عنوان مثال، ساعت های ایستاده گران تر از سایر محصولات می باشد.

خرید اینترنتی ساعت دیواری لوتوس

تنوع بالا در محصولات گروه تولیدی لوتوس اولین و مهم ترین دلیل برای خرید اینترنتی این ساعتها می باشد. چون تمام فروشگاه ها و مراکز خرید ساعت تمام محصولات این برند را در کنار هم قرار نمی دهند. علاوه براین، با خریدهای حضوری امکان مرور ویژگی ها و جزئیات کامل محصول وجود ندارد. با خرید اینترنتی ساعت دیواری لوتوس این فرصت در اختیارتان قرار می گیرد تا در کمترین زمان ساعت های مختلف را بر اساس مدل، رنگ، وزن، شکل و غیره با هم مقایسه نموده و در نهایت بهترین گزینه را خریداری نمایید.فروشگاه اینترنتی کدکالا امکان خرید اینترنتی ساعت لوتوس را فراهم نموده و با ارائه گارانتی اصل بودن محصولات خود را تضمین می کند. برای ارتباط با این گروه می توانید از راه های ارتباطی ذکر شده در پایین صفحه استفاده نمایید.

 

  • ستاره اشرف پور
  • ۰
  • ۰

ساعت لوتوس

برند لوتوس

ساعت لوتوس یکی از شناخته شده ترین برندهای تولید کننده ساعت در داخل کشور می باشد که با بیش از سی سال سابقه فعالیت، موفق به تولید محصولاتی بسیار با کیفیت شده است. مجموعه محصولات این گروه شامل انواع ساعت های دیواری و ایستاده و ساعت چوبی می باشد که از نظر قیمت، شکل و ظاهر و طرح و رنگ بندی از تنوع بالایی برخوردار هستند. گروه… ارائه دهنده ساعت لوتوس در ادامه به معرفی انواع ساعت لوتوس و ویژگی های ساعت چوبی و دیواری و ساعت های ایستاده آن می پردازد.

ساعت چوبی

ساعت یکی از اجزای مهم و جدایی ناپذیر از دکوراسیون داخلی می باشد که در تمام دنیا، برندهای مختلفی به تولید و طراحی آن مشغول می باشند. در تولید ساعت متریال های مختلفی به کار می رود که از رایج ترین آنها فلزی و پلاستیکی و پلی رزین می باشد. در سالهای اخیر گروه لوتوس موفق به طراحی و تولید ساعت دیواری چوبی شده اند. این ساعت ها از ظرافت بسیار بالایی برخوردار بوده و تنوع رنگ در آنها نیز بالا می باشد. یکی از مهم ترین ویژگی های ساعت چوبی که اغلب در نوع دیواری و ایستاده تولید می گردند، استقامت بالای بدنه آنها در برابر ضربه می باشد که کارایی آن ها را افزایش می دهد.

یکی از مهم ترین فاکتورهایی که در محصولات این برند می توان مشاهده نمود و دلیل محکمی بر کیفیت بالای محصولات این مجموعه می باشد، نوع موتور به کار رفته در ساعت های چوبی آن است. این موتورها متعلق به برند تاویانی آرامگرد یانگ یان می باشد که در تمام دنیا شناخته شده بوده و دارای گارانتی سه ساله هستند. همچنین لازم به ذکر است که، ساعت چوبی آن در دو نوع دو موتوره و سه موتوره در بازار موجود می باشند که نوع سه موتوره آن قابلیت تنظیم سه زمان در یک ساعت وجود دارد.

برای خرید اینترنتی ⇐ تلفن چوبی با میز کره لوتوس

انواع ساعت لوتوس

با توجه به سابقه فعالیت بالا برند لوتوس، تنوع بسیار بالایی در محصولات این مجموعه وجود دارد. به طوریکه می توان انواع ساعت لوتوس را به شرح زیر معرفی نمود:

  • ساعت لوتوس دیواری
  • ساعت ایستاده
  • ساعت فلزی
  • ساعت چرمی
  • ساعت دو طرفه
  • ساعتهای گرندفادر
  • ساعت پلی رزین
  • ساعت کودک

موارد فوق تنها بخشی از محصولات لوتوس می باشند که هر یک از نظر طرح، رنگ، جنس و وزن دارای زیرمجموعه گسترده ای هستند. دو گروه از انواع ساعت لوتوس که به شدت پرطرفدار می باشند را در ادامه معرفی خواهیم کرد:

ساعت لوتوس دیواری

ساعت لوتوس دیواری از دیگر انتخاب های بسیار زیبا و دیدنی می باشند که بدون شک تاثیر زیادی در جلوه دکوراسیون منزل و محیط های اداری و تجاری دارند. ساعت دیواری بر اساس جنس و متریال به کار رفته در بدنه آنها به ساعت های چوبی، فلزی، پلی رزین و فلزی چوبی تقسیم میشوند. این محصولات با توجه به جنس بدنه قیمت های متفاوتی دارند که در اغلب مواقع ساعت دیواری پلی رزین بیشترین قیمت را دارا می باشند. از منحصر به فردترین ساعت های دیواری می توان به نوع چرخ دنده ای اشاره کرده که با دکوراسیون مدرن سازگاری خوبی دارد. بدنه این ساعت ها فلزی بوده و دارای موتور چرخ دنده ای هستند.

ساعت ایستاده

از دیگر انواع پرفروش و پرطرفدار در میان محصولات برند لوتوس می توان به ساعت های ایستاده آن اشاره نمود. ساعت لوتوس ایستاده در نوع آباژوری طراحی گردیده و با توجه به اینکه بدنه آنها حجم زیادی را اشغال نمی کند، لذا گزینه ای مناسب برای محیط هایی با دکوراسیون مدرن و فضای کم خواهد بود. ابعاد این نوع ساعت ها اغلب ۳۷* ۱۶۷ سانتی متر بوده و با توجه به وزن کم آنها که حدود ۴٫۵ کیلوگرم می باشد، لذا جا به جایی آن ها بسیار آسان است. البته لازم به ذکر است که ساعت ایستاده تنها در نوع فلزی تولید شده و در گروه ساعت های چوبی قرار نگرفته است.

  • ستاره اشرف پور
  • ۰
  • ۰

خلاطه

انواع خلاطه و کاربرد آنها

خلاطه یا بتونیر که در برخی مواقع به میکسر بتن نیز معروف می باشد، یکی از تجهیزات به کار رفته برای فعالیت های عمرانی بوده و عمل تولید بتن را انجام می دهد. خلاطه های به کار رفته در هر یک از پروژه های ساختمانی یا عمرانی با هم متفاوت می باشند که این تفاوت ها نه تنها از نظر ظاهری بوده، بلکه از نظر ظرفیت نیز با هم فرق دارند.

در ادامه به معرفی کامل انواع خلاطه و کاربر هر یک خواهیم پرداخت. این مطلب شامل موارد زیر می باشد:

  •      خلاطه چیست
  •       انواع خلاطه
  •       انوع خلاطه بر اساس
  •       شکل ظاهری
  •       نوع موتور
  •       نحوه حرکت دیگ
  •      انوع خلاطه بر اساس ظرفیت
  •       قیمت خلاطه

خلاطه چیست؟

خلاطه به دستگاهی گفته میشود که مقدار مشخصی از شن، ماسه، سنگ و سیمان و آب در دیگ آن قرار گرفته و با چرخش مداوم آن این مواد کاملا با هم مخلوط شده و بتن تولید می گردد. به عبارت دیگر، نوعی ملات ساز می باشد که مصالح ساختمانی مختلف را به عنوان ورودی دریافت نموده و بتن را در خروجی تحویل می دهد. در صنعت ساختمان سازی و عمران به خلاطه ملات ساز، بتونیر و میکسر بتن یا همزمن بتن و بلندر نیز می گویند. با توجه به تنوع بسیار بالا در این تجهیزات، لازم است بر اساس نوع پروژه و مقدار بتن مورد نیاز و همچنین بودجه مورد نظر یکی از بهترین گزینه ها را تهیه و استفاده نمایید.

انواع خلاطه

خلاطه ها را می توان بر اساس فاکتورهای مختلف دسته بندی کرد که هر یک دارای ویژگی های خاصی هستند. از جمله دسته بندی های انواع خلاطه می توان به موارد زیر اشاره نمود:

 بر اساس شکل ظاهری

با توجه به اینکه بدنه بتونیر یا ملات ساز در اغلب مواقع فلزی می باشد، در نتیجه وزن آن سنگین خواهد بود. علاوه براین، در پروژه های ساختمانی و عمرانی ممکن است در طول روز نیاز به تغییر مکان خلاطه ها باشد. لذا در طراحی و ساخت خلاطه به این مسئله توجه داشته و آنها را در دو نوع دو چرخ و جهار چرخ تولید می کنند. نوع دو چرخ خلاطه ها دارای دو دسته است که توسط نیروی انسانی حرکت داده شده و دستگاه بر روی چرخ ها حرکت می کند. به منظور سهولت در جا به جایی خلاطه های بزرگ با ظرفیت بالا از چهار چرخ استفاده می گردد.

برای خرید اینترنتی ⇐ پمپ آب خانگی یک اسب پدرولا

بر اساس نوع موتور

با توجه به اینکه در انجام پروژه های عمرانی دسترسی به انرژی برق در بسیاری از مواقع امکان پذیر نمی باشد، لذا موتور خلاطه ها در سه نوع برقی، بنزینی و دیزلی در نظر گرفته میشود. نوع برقی یا الکتروموتور قدرت بالایی داشته و مصرف انرژی در آن بیشتر از دو مورد دیگر می باشد. در مقابل، خلاطه های دیزلی دارای توان و قدرت بالایی می باشد و گزینه ای مناسب برای محیط هایی است که دسترسی به انرژی برق در آنها امکان پذیر نیست.

  • ستاره اشرف پور
  • ۰
  • ۰

بتونیر

انواع بتونیر و کاربردهای آن

بتونیر یا میکسر بتن که به خلاطه نیز شناخته شده می باشد، یکی از کاربردی ترین تجهیزات مورد استفاده در صنعت ساختمان سازی بوده و در انواع مختلف طراحی و تولید می گردد. در این مطلب قصد داریم به معرفی کلی انواع بتونیر پرداخته و ویژگی های هر یک را معرفی نماییم. محتوای این مطلب شامل موارد زیر می باشد:

بتونیر چیست؟

به تجهیزاتی که در آنها مقادیر مشخص از شن، ماسه، سیمان و آب و سنگ با هم مخلوط شده و در نهایت بتن را به عنوان خروجی تحویل می دهد اصطلاحا میکسر بتن یا بتونیر گفته میشود. این تجهیزات شامل موتور و دیگ می باشند که انرژی مورد نیاز برای به حرکت درآمدن دیگ توسط موتورهای بنزینی یا دیزلی و برقی تامین می گردد. میکسر بتنی یا خلاطه دارای تنوع بالایی بوده و با توجه به نوع پروژه و مقدار بتن مورد نیاز در زمان می توان گزینه های مناسب را انتخاب نمود. برخلاف نام این تجهیزات، از این نوع میکسرهای صنعتی نه تنها برای تهیه بتن، بلکه برای مخلوط کردن و هم زدن سایر ترکیبات صنعتی نیز استفاده میشود و با توجه به ظرفیت دیگ آنها در دو نوع آزمایشگاهی و پروژه ای قابل تولید هستند.

 

بیشتر بدانیم از  : خرید بالابر ساختمانی در سایت کد کالا

انواع بتونیر

  • بر اساس نحوه کار

در یک دسته بندی کلی می توان میکسرهای بتنی را در دو گروه قرار داد که شامل میکسرهای پیوسته و دسته ای می باشند و با هم کاملا متفاوت هستند. به طوریکه در بتونیرهای دسته ای، بر اساس زمان و نیاز پروژه فرآیند تولید بتن انجام شده و بعد از آن عملیات متوقف می گردد. در صورتیکه در بتونیرهای پیوسته به صورت مداوم و بدون توقف بتن تولید و تخلیه میشود و گزینه ای مناسب برای پروژه های بزرگ عمرانی خواهد بود. علاوه بر این موارد می توان این تجهیزات را بر اساس فاکتورهای دیگری از قبیل ظرفیت، نوع موتور و شیوه حرکت دیگ نیز تقسیم بندی نمود.

  • بر اساس گنجایش

ظرفیت و گنجایش دیگ هر یک از بتونیرها متفاوت بوده و با توجه به نوع پروژه و میزان بزرگی آن می توان گزینه هایی مناسب را انتخاب و خریداری نمود. رایج ترین و پرکاربردترین انواع بتونیر عبارتند از:

میکسر بتنی ۱۲۰ لیتری

کوچکترین نوع بتونیر بوده که بیشتر در محیط های آزمایشگاهی مورد استفاده قرار می گیرد. ظرفیت مفید بارگیری این نوع خلاطه ۹۰ لیتر بوده و برای فعالیت به موتوری با قدرت یک اسب بخار نیاز دارد. همچنین لازم به ذکر است که بارگیری از این دستگاه به صورت دستی و توسط اپراتور انسانی انجام میشود.

بتونیر ۳۰۰ لیتری

میکسر بتنی لیتری از دیگر انواع بتونیر می باشد که ظرفیت مفید آن ۲۵۰ لیتر است و دارای موتورهای دیزلی یا بنزینی و الکتروموتور با قدرت ۳ اسب بخار می باشد. این نوع خلاطه گزینه بسیار مناسبی برای پروژه های ساختمانی بوده که بارگیری از آن توسط اپراتور انسانی صورت می گیرد. لازم به ذکر است که بتونیرهای ۳۰۰ لیتری در دو نوع دو چرخ و چهار چرخ قابل تولید هستند.

بتونیر ۴۰۰ لیتری

همان طور که از نام این گروه از میکسرهای بتن مشخص است، ظرفیت آن ۴۰۰ لیتر بوده که ۳۵۰ لیتر ظرفیت مفید بارگیری دارد. از مهم ترین ویژگی های این نوع خلاطه می توان به بهره مندی از موتور دیزلی، بنزینی و الکتروموتور با قدرت ۵٫۵ اسب بخار اشاره نمود. علاوه براین، بارگیری از این دستگاه به صورت دستی انجام شده و برای جا به جایی آسان آن به صورت چهار چرخ تولید میشود.

بتونیر ۵۰۰ و ۷۵۰ لیتری

این دو نوع بتونیر دارای ظرفیت بسیار بالایی بوده و به ترتیب در گروه بتونیرهای نیمه هیدرولیک و هیدرولیکی قرار میگیرند. بارگیری از این دو نوع میکسر بتن توسط باکت هیدرولیکی انجام شده و از نظر قدرت موتور با هم متفاوت هستند. بتونیرهای ۵۰۰ لیتری با موتورهایی با قدرت ۵٫۵ و ۷٫۷ و نوع ۷۵۰ لیتری با موتورهای ۱۰ تا ۱۳ اسب بخار حرکت می کنند. همچنین لازم به ذکر است که بتونیرهای ۵۰۰ لیتری در گروه دنده دور و دنده زیر قرار گرفته و نوع ۷۵۰ لیتری دارای رولیک لاستیک فشرده می باشد.

 

 

  • ستاره اشرف پور
  • ۰
  • ۰

روش درمان پای پرانتزی

حرکات ورزشی مناسب برای درمان پای پرانتزی

یکی از بهترین روش های درمان پای پرانتزی انجام حرکات ورزشی استاندارد می باشد که می تواند روند درمان را بهتر کند. البته دقت داشته باشید که تمرین و حرکات ورزشی برای تقویت زانو و عضلات پا باید زیر نظر افراد حرفه ای و متخصص در این زمینه صورت گیرد. در نتیجه پیشنهاد می کنیم از انجام تمرین های خودسرانه خودداری کنید چون ممکن است نتیجه عکس در روند درمان ایجاد کنند. از بهترین حرکات ورزشی مناسب برای درمان پای پرانتزی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • انجام حرکات کششی

  • استفاده از غلتک

  • اسکات

  • پیلاتس

  • یوگا

به عنوان مثال از بهترین تمرین ها و حرکات ورزشی برای درمان پرانتزی بودن پا می توان به مورد زیر اشاره کرد:

  • روی زمین بنشینید و پاها را دراز کنید. پای چپ را جمع کنید و در پشت ران پای راست به صورت ضربدری قرار دهید. برای تسهیل این حرکت بهتر است زانوی پای چپ را با دست خود بگیرید. این حرکت را به مدت 20 تا 60 ثانیه انجام دهید و سپس جای دو پا را با هم عوض کنید.
  • به پهلو دراز بکشید و یکی از پاها را جمع و دیگری را دراز کنید. پایی که در حالت دراز کشیده قرار دارد را به بالا حرکت دهید تا کشش را در عضلات ران احساس کنید. 20 تا 60 ثانیه در این حالت قرار بگیرید و پس از استراحت کوتاه جای دو پا را با هم عوض کنید.

برای دریافت اطلاعات و خرید : کفش ارتوپدی


درمان پای پرانتزی با دستگاه

کلینیک آرتوز و پروتز سلیمانی با بهره مندی از متخصصین با تجربه در زمینه درمان بیماری هایی از قبیل آرتروز و پرانتزی بودن پا آماده ارائه خدمات مختلف در این حوزه می باشد. این مجموعه بعد از بررسی علت بروز پای پرانتزی و سن بیمار و انجام آزمایشات متعدد، درمان پای پرانتزی با دستگاه، استفاده از کفش طبی، زانوبند و جراحی را انجام می دهد. برای اطلاع از خدمات این مجموعه و دریافت نوبت مشاوره و ویزیت می توانید از راه های ارتباطی ذکر شده در پایین صفحه استفاده کنید.

 

  • ستاره اشرف پور
  • ۰
  • ۰

انجام تمرین اصلاح پای پرانتزی در کودکان

پس از تشخیص پرانتزی بودن پا در کودکان می توان زیر نظر افراد حرفه ای تمرین های ورزشی متعددی را انجام داد. البته میزان اثربخشی این تمرین ها به درجه پرانتزی بودن پاها بستگی داشته و برای نوع متوسط و شدید ممکن است نتیجه مطلوبی دریافت نشود. البته ماساژ درمانی زیر نظر فیزیوتراپ می تواند تاثیر بهتری بر روند درمان داشته باشد.

استفاده از کفش طبی

پس از مراجعه به پزشک برای درمان پرانتزی بودن پا کودکان و نوجوانان، ممکن است استفاده از کفش هایی با کفی طبی تجویز گردد. نوع کفش و کفی با توجه به گروه سنی فرد و میزان پرانتزی بودن پا تعیین می گردد که کاملا باید زیر نظر پزشک انجام شود

در مرکز ادونس کلینیک خدمات دیگری هم برای کودکان شما ارایه می گردد که از جمله آن میتوان به اسکن کف پا ، کفی طبی برای کف پای صاف کودکان اشاره کرد.

جراحی زانو

علیرغم اینکه در اغلب مواقع انحراف و قوس در زانو نوزادان و کودکان با رشد آنها برطرف می گردد، در برخی از مواقع ممکن است کاملا عکس این قضیه وجود داشته باشد. به عبارت دیگر، ممکن است میزان فاصله بین زانوها با سرعت بیشتری رو به افزایش باشد که به مرور منجر به درد در کف پا، عدم تعادل در کودک و زمین خوردن های پیاپی و ایجاد ظاهر نامناسب در پاها می گردد. در این شرایط به تشخیص پزشک ممکن است جراحی زانو صورت گیرد.

استفاده از زانو بند مخصوص (بریس)

از دیگر روش های درمان پا پرانتزی در کودکان می توان به استفاده از زانو بندهای مخصوص به نام بریس اشاره نمود. این نوع زانو بند در سنین پایین کودکان تجویز می گردد و تاثیر مناسبی بر روند درمان ایجاد خواهد کرد. این نوع زانوبند برای سنین نوجوانی و بزرگسالی تاثیر زیادی بر روند درمان نخواهند داشت.

علاوه بر موارد فوق، اگر وجود بیماری بلانت و ریکت علت اصلی رخ دادن پا پرانتزی در نوزادان و کودکان باشد، پزشک مراحل خاصی را برای درمان تجویز خواهد کرد.


بیشتر بدانیم از : علت درد سینه پا


بهترین سن برای درمان پای پرانتزی در کودکان

با توجه به اینکه میزان انحراف و قوس در زانو نوزادان چقدر می باشد، می توان زمان مراجعه به پزشک را مشخص کرد. در حالت کلی اگر نوزاد زیر 2 سال با این مشکل مواجه بوده و میزان قوس بین زانوها زیاد نمیشود، جای نگرانی وجود نداشته و به مرور برطرف خواهد شد. در غیر این صورت، اگر احساس کردید که میزان پرانتزی بودن پاها در حال افزایش است، بدون توجه به سن نوزاد باید به پزشک مراجعه کنید.

پای پرانتزی درکودکان،درمان پای رانتزی در کودکان،پای پرانتزی

پای پرانتزی در کودکان زیر یک سال

پای پرانتزی در کودکان زیر یک سال در اغلب مواقع بخاطر بخاطر شرایط قرار گرفتن نوزاد در رحم مادر می باشد و بعد از تولد به مرور پا حالت طبیعی به خود میگیرد و جای نگرانی وجود ندارد. البته اگر میزان قوس بین زانوها زیاد می باشد، بهتر است به پزشک مراجعه کنید در غیر این صورت، تا سه سالگی تا حد زیادی این قبیل مشکلات برطرف می گردد. استفاده از زانو بندهای مخصوص و کفش های طبی و ویتامین d از جمله راهکارهایی می باشد که در اغلب مواقع برای درمان این مشکل تجویز می گردد.


برای دریافت اطلاعات و خرید : کفش دیابت از گروه ادونس کلینیک


پیشنهاد می کنیم برای درمان پای پرانتزی کودکان و نوزادان در گروه های سنی مختلف، از انجام اقدامات خودسرانه خودداری کنید و حتما به پزشک مراجعه نمایید. گروه متخصصین ارتوز و پروتز سلیمانی با کادری مجرب و تجهیزاتی کاملا بروز و حرفه ای آماده ارائه خدمات مختلف برای درمان پای پرانتزی در نوزادان و کودکان از قبیل اسکن کف پا، ارتوپدی فنی و ساخت کفش طبی درکودکان و دمپایی هالوکس والگوس می باشند که همگی زیر نظر متخصصین این حوزه ارائه می گردند.

  • ستاره اشرف پور
  • ۰
  • ۰

بایدها و نبایدها

آرایش عروس

از زبان نسیم عقیلی

 

شاید شما هم جزو عروس هایی هستید که نمیدونید تو روز عروسیتون آرایش با رژ لب قرمز رو انتخاب کنید و یا رژ لب نود .

یادتون باشه که قبل از انتخاب آرایش عروس باید آرایشگر عروسیتون رو انتخاب کنید . پس با من همراه باشید :

برای انتخاب آرایشگر عروسی که بتونید بهش اعتماد کنید باید این نکات رو در نظر بگیرید :

آرایش عروس

انتخاب میکاپ آرتیست برای آرایش عروس

  1. یادتون باشه که برای روز عروسی دنبال آرایش عروسی نباشید که چهره شما رو تبدیل به یه آدم دیگه کنه . و سعی کنید میکاپ و مدل مو رو انتخابکنید که با گذشت سالیان سال شما از دیدن عکسهاتون هم لذت ببرید .
  2. حالا سوال مهم عروس ها اینه که چطور میتونیم میکاپ آرتیست ( آرایشگر ) مورد نظرمون رو برای روز عروسی پیدا کنیم .
  3. یکی از روش های پیدا کردن میکاپ آرتیست جستجو در سایت ها و شبکه های اجتماعی میباشد.جستجو در گوگل با کلمه کلیدی آرایش عروس یا بهترین آرایشگاه عروس در تهران یا بهترین سالن آرایش عروس وکلماتی از این دسته میتوانید وارد سایت سالن زیبایی شوید و با دیدن نمونه کارها از گالری یا ویدئو های موجود تا حدی با سبک ها و مدل های مختلف آن میکاپ آرتیست آشنا شوید.
  4. بعد از پیدا کردن میکاپ آرتیست مورد علاقه تون و دیدن نمونه کارهاشون تو فضای مجازی وقتشه که یه قرار حضوری با اونها بزارید و از نزدیک باهاشون صحبت کنید . توی اون جلسه میتونید نظر میکاپ آرتیست رو راجع به آرایش عروس و مدل مویی که به شما پیشنهاد میده بپرسید و یا ابزار و برندهایی که قراره براتون با اونها میکاپ کنه و هر سوالی که ذهنتون رو درگیر کرده باشه . تو این مرحله اگر به سلایقتون نزدیک شدید و انرژی لازم رو دریافت کردید ، پس معطل نکنید .
  5. یکی از کارهایی که الان خیلی انجام میشه بازدید از مدلهای عروس هستش ، که خود من به شخصه خیلی به این کار اعتقاد ندارم ، چرا که سالنهای زیبایی همه برای بازدید عروسهاشون از مدلهای بسیار زیبا با پوست های صاف استفاده میکنند ، به نظر من این کار نمیتونه معیار خوبی برای انتخاب شما باشه . اما به جای اون من برای عروسها یک پیشنهاد عالی دارم و اون اینه که یک هفته قبل از عروسی یکروز میان سالن و ما یک سمت صورتشون رو با سلایق خودشون
  6. آرایش عروس میکنیم و سمت دیگر صورتشون رو کاملا با نظر خودمون . در انتها عروس میتونه به راحتی برای انتخاب سبک آرایش عروسیش تصمیم بگیره .

آرایش عروس

  • ستاره اشرف پور
  • ۰
  • ۰

آرایش عروس 2020

مدل آرایش عروس

روز عروسی هر دختری زیباترین و ماندگارترین روز برای آن شخص است هر دختری دلش میخواهد در شب عروسی خود مانند یک ملکه در بین مدعوین بدرخشد پس سعی میکند هر آنچه که بهترین است برای مراسم عروسی خود انجام دهد و این روز که قرار است سالیان سال یاد و خاطره اش برای او به یادگار بماند به همین خاطر آرایش عروس از مهم ترین اتفاقات شب عروسی است .باید آنقدر تمام عیار باشد که هر وقت به فیلم و عکسهای خود شان نگاه میکند دلش قنج برود و به خوبی از آن روز زیبا یاد کند.

آرایش عروس-شادلین

آرایش عروس ۲۰۲۰ چیست:

 لباس عروس را خریده اید پس وقت آن رسیده به فکر آرایش روز عروسیتان باشید.

اگربه دنبال نکات آرایشی مناسب برای روز عروسیتان هستید نگران نباشید ما  از سالن زیبایی شادلین اینجاییم تا با سالها تجربه در زمینه آرایش عروس بهترین پیشنهادات و خدمات را به شما ارائه دهیم. وقتی صحبت از آرایش عروس طبیعی می شود ، نباید به آرایشی ساده فکر کنید. آرایش عروس طبیعی می تواند به همان اندازۀ آرایش عروس کلاسیک زمان زیادی ببرد. مهمترین قانون آرایش عروس ساده استفاده از محصولات مناسب است. با استفاده از محصولات مناسب در آرایش عروس می توانید اطمینان حاصل کنید که در طول عروسی بی عیب و نقص به نظر می رسید. ما با محصولات آرایشی که تجربه کرده ایم و بیشتر آنها را دوست داریم ، آرایش عروس طبیعی را برای شما آماده کرده ایم.

آرایش عروس-شادلین

آموزش آرایش عروس

باید به فرم صورت و سایر ویژگی های ظاهری توجه شود آرایشی را انتخاب کنید که به صورت شما بیاید و هماهنگ با پوستتان باشد ،آرایش سال ۲۰۲۰ آرایشی لایت و ملایم است برای آرایش کردن صورت اول به پوست صورت  کرم مرطوب کننده زده میشود سپس از پرایمر استفاده میشود این کار باعث میشود آرایش روی صورت ماندگاری بیشتری داشته باشد.

هنگام کرم پودر زدن  از براش یا اسفنج استفاده میشود تا کرم پودر به صورت کامل جذب پوست شود اینکار باعث میشود پوست صورت یکدست و صاف شود.

حالا نوبت کانسیلر است، استفاده از  کانسیلر کمک میکند عیب های موجود در پوست  و سیاهی دور چشم هایتان دیده نشود در حقیقت کانسیلر لکه های پوستی شما را پوشش میدهد.

کانتور سنگین از مد افتاده! در عوض ، با کرم پودر برنز مات و هایلایتر ، یک ظاهر برنز بدست آورید. یا اگر برایتان امکان دارد چند روز قبل از روز عروسی در یک منطقه آفتابی گرم کمی برنزه کنید. فقط ضد آفتاب را فراموش نکنید.

آرایش عروس سالها مات مد بود. اما در حال حاضر آرایش درخشان و براق مد شده است! مقدار کمی از درخشش بر روی لب ، پلک یا گونه ها جذابیت خاصی به عروسهای فصل تابستان و یا زمستان میدهد.استفاده از رنگ سرخ  دیگر فقط برای گونه های شما نیست. برای آرایش با تن صورتی می توانید از کلیه رنگ های رژگونه  که به سرخی میزنند استفاده کنید ، از گونه و لب تا پلک.

در آرایش چشمها رنگهای روشن جذابیت خاصی دارد حتی رنگ هایلایت تیره اگر با رنگ طلایی ادغام شود زیبایی چشگیری خواهد داشت.

قبل از اینکه سایه چشم استفاده کنید لازم است که از پرایمر استفاده کنید پرایمر کمک میکند که سایه چشم دوام بیشتری داشته باشد.

اگر میخواهید از مژه مصنوعی استفاده کنید بهتر است مژه هایتان را با فرمژه فر بدهید سپس  ریمل بزنید و بعد مژه مصنوعی را بچسبانید و دوباره با فرمژه مژه ها را فر بزنید و در آخر دوباره ریمل بزنید.

خط چشم زیبایی خاصی به چشمهای شما میدهد پس حتما در آرایش عروس از خط چشم استفاده میشود و البته مدل کشیدن خط چشم بسیار مهم است بستگی به مدل چشمها و زاویه صورت شما دارد.

قبل از زدن رژ لب بهتر است از مرطوب کننده  لب استفاده شود تا از خشک شدن لب هایتان جلوگیری شود سپس از خط لب و رژ لبی که با هم هماهنگ باشد میتوانید استفاده  کنید رژ لبهای براق بسیار مناسب است.

به ابروهایتان دقت کامل داشته باشید ،ابروها باید به طور طبیعی پر به نظر برسند میتوانید با مداد یا سایه ابرو کم پشتی ها یا نواقص ابرو را پوشش دهید.

صرف نظر از طول موهایتان ، باید موها را به عقب کشیده و مانند یک دم اسبی ببندید بسیار ساده و شیک ، این روند در مورد عقب کشیدن موهای شما باعث میشود صورت و آرایش شما جلوه بیشتری داشته باشد.

آرایش عروس-شادلین

لوازم جانبی برای مو در سال ۲۰۲۰

شانه های مو ، تاج گل ، تل یا کلاه ، کلیپس تا آرایش مو ، امسال سال لوازم جانبی موهای عروس است. بنابراین ، نباید از استفاده از لوازم جانبی مو غافل شوید.

نکات مهم مو و آرایش عروس

زیر سازی پوست صورت یکی از مهمترین هاست چون جلوه و زیبایی آرایش فقط زمانی که زیرسازی خوبی انجام شده باشد خود را نشان میدهد و مطمئنا این نکته برای عروس خانمها بسیار مهم است.

نکته دوم رژ لبی که استفاده میشود آنقدر چرب نباشد که خیلی زود پاک شود و یا به دندانهای عروس مالیده شود.

نکته سوم آرایش موهای عروس است باید حتما توجه شود در چه فصلی عروسی برگزار میشود و یا به مدل لباس عروس دقت شود و نسبت به این موارد مدل مو انتخاب شود در فصل تابستان به خاطر گرمای هوا صد در صد موهای عروس خانم باید شینیون شود.

نکته چهارم ناخن های عروس خانم میباشد اگر ناخنهای زیبایی دارید که میتوانید فقط با لاک آنهارا زیباتر کنید ولی اگر ناخنهای خوبی ندارید حتما یا کاشت انجام دهید یا از ناخن مصنوعی استفاده کنید که با طراحی و دیزاین آنها دستان زیبایی داشته باشید.

نکته پنجم دندانهای عروس خانم است که حتما قبل از آرایش باید مسواک و تمیز شوند و یا حتی اگر نیاز به ترمیم داشتند چند وقت قبل از روز عروسی به دندانپزشک مراجعه و ترمیم و جرمگیری انجام دهید.

آرایش عروس-شادلین

 

شادلین کلیه نیازهای زیبایی و آرایشی خانم ها را به بهترین شکل ممکن و منصفانه ترین قیمت در محیطی آرام و لوکس توسط آرایشگران مجرب و با انگیزه براورده مینماید . اولویت ما کیفیت ارایه خدمات، توجه به سلیقه شما و حس و حال خوب شما مشتریان عزیز می باشد.در این مجموعه انواع خدمات شامل آرایش عروس ، هاشور ابرو ، لیفت ابرو ، کاشت مژه ، پاکسازی صورت ، کراتینه مو و پدیکور با بالاترین کیفیت انجام میگیرد.

  • ستاره اشرف پور