فروشگاه

  • ۰
  • ۰

بایدها و نبایدها

آرایش عروس

از زبان نسیم عقیلی

 

شاید شما هم جزو عروس هایی هستید که نمیدونید تو روز عروسیتون آرایش با رژ لب قرمز رو انتخاب کنید و یا رژ لب نود .

یادتون باشه که قبل از انتخاب آرایش عروس باید آرایشگر عروسیتون رو انتخاب کنید . پس با من همراه باشید :

برای انتخاب آرایشگر عروسی که بتونید بهش اعتماد کنید باید این نکات رو در نظر بگیرید :

آرایش عروس

انتخاب میکاپ آرتیست برای آرایش عروس

  1. یادتون باشه که برای روز عروسی دنبال آرایش عروسی نباشید که چهره شما رو تبدیل به یه آدم دیگه کنه . و سعی کنید میکاپ و مدل مو رو انتخابکنید که با گذشت سالیان سال شما از دیدن عکسهاتون هم لذت ببرید .
  2. حالا سوال مهم عروس ها اینه که چطور میتونیم میکاپ آرتیست ( آرایشگر ) مورد نظرمون رو برای روز عروسی پیدا کنیم .
  3. یکی از روش های پیدا کردن میکاپ آرتیست جستجو در سایت ها و شبکه های اجتماعی میباشد.جستجو در گوگل با کلمه کلیدی آرایش عروس یا بهترین آرایشگاه عروس در تهران یا بهترین سالن آرایش عروس وکلماتی از این دسته میتوانید وارد سایت سالن زیبایی شوید و با دیدن نمونه کارها از گالری یا ویدئو های موجود تا حدی با سبک ها و مدل های مختلف آن میکاپ آرتیست آشنا شوید.
  4. بعد از پیدا کردن میکاپ آرتیست مورد علاقه تون و دیدن نمونه کارهاشون تو فضای مجازی وقتشه که یه قرار حضوری با اونها بزارید و از نزدیک باهاشون صحبت کنید . توی اون جلسه میتونید نظر میکاپ آرتیست رو راجع به آرایش عروس و مدل مویی که به شما پیشنهاد میده بپرسید و یا ابزار و برندهایی که قراره براتون با اونها میکاپ کنه و هر سوالی که ذهنتون رو درگیر کرده باشه . تو این مرحله اگر به سلایقتون نزدیک شدید و انرژی لازم رو دریافت کردید ، پس معطل نکنید .
  5. یکی از کارهایی که الان خیلی انجام میشه بازدید از مدلهای عروس هستش ، که خود من به شخصه خیلی به این کار اعتقاد ندارم ، چرا که سالنهای زیبایی همه برای بازدید عروسهاشون از مدلهای بسیار زیبا با پوست های صاف استفاده میکنند ، به نظر من این کار نمیتونه معیار خوبی برای انتخاب شما باشه . اما به جای اون من برای عروسها یک پیشنهاد عالی دارم و اون اینه که یک هفته قبل از عروسی یکروز میان سالن و ما یک سمت صورتشون رو با سلایق خودشون
  6. آرایش عروس میکنیم و سمت دیگر صورتشون رو کاملا با نظر خودمون . در انتها عروس میتونه به راحتی برای انتخاب سبک آرایش عروسیش تصمیم بگیره .

آرایش عروس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی