فروشگاه

  • ۰
  • ۰

قیمت ساعت لوتوس

قیمت ساعت لوتوس

تنوع بالا در محصولات لوتوس باعث شده است رنج قیمت در گروه محصولات آن بسیار گسترده باشد، به طوریکه می توان در کنار ساعتهای لوکس و گران قیمت، انواع ساعت ارزان را نیز مشاهده نمود. در حالت کلی قیمت ساعت لوتوس بر اساس چند فاکتور مهم مشخص می گردد از قبیل:

جنس ساعت

جنس و متریال به کار رفته در ساخت بدنه ساعت که تاثیر بسیار زیادی بر زیبایی و همچنین مقاومت آن دارد، در تعیین قیمت ساعت لوتوس موثر است. به عنوان مثال، در اغلب مواقع ساعت دیواری چوبی که از گذشته تا امروز در دکوراسیون منازل وجود دارد، نسبت به نوع فلزی و پلی رزین ارزان تر می باشد. نوع فلزی و پلی رزین از نمونه های نسبتا گران در میان ساعت ها هستند.

اندازه و ابعاد ساعت

این کاملا طبیعی است که هر چه ساعت در اندازه و ابعاد بزرگتری تولید و طراحی گردد، نیاز به متریال بیشتری داشته و قطعا قیمت آن بیشتر خواهد شد. لذا اگر به دنبال گزینه هایی با قیمت ارزان ساعت هستید، بهتر است به اندازه و ابعاد محصول توجه زیادی داشته باشید.

نوع موتور ساعت

از دیگر عوامل بسیار مهم در قیمت ساعت  نوع و برند موتور به کار رفته در آن می باشد. به عنوان مثال، نوع دو موتوره ممکن است کمی ارزان تر از سه موتوره باشد.

برای خرید اینترنتی ⇐ تابلو لوتوس

مدل ساعت لوتوس

همان طور که اشاره شد، محصولات لوتوس در دایره ی بسیار گسترده ای قرار گرفته اند از قبیل ساعت دیواری، ایستاده، گرند فادر، کودک و غیره. هر یک از این مدل ها از نظر قیمت با هم متفاوت هستند و به عنوان مثال، ساعت های ایستاده گران تر از سایر محصولات می باشد.

خرید اینترنتی ساعت دیواری لوتوس

تنوع بالا در محصولات گروه تولیدی لوتوس اولین و مهم ترین دلیل برای خرید اینترنتی این ساعتها می باشد. چون تمام فروشگاه ها و مراکز خرید ساعت تمام محصولات این برند را در کنار هم قرار نمی دهند. علاوه براین، با خریدهای حضوری امکان مرور ویژگی ها و جزئیات کامل محصول وجود ندارد. با خرید اینترنتی ساعت دیواری لوتوس این فرصت در اختیارتان قرار می گیرد تا در کمترین زمان ساعت های مختلف را بر اساس مدل، رنگ، وزن، شکل و غیره با هم مقایسه نموده و در نهایت بهترین گزینه را خریداری نمایید.فروشگاه اینترنتی کدکالا امکان خرید اینترنتی ساعت لوتوس را فراهم نموده و با ارائه گارانتی اصل بودن محصولات خود را تضمین می کند. برای ارتباط با این گروه می توانید از راه های ارتباطی ذکر شده در پایین صفحه استفاده نمایید.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی