فروشگاه

  • ۰
  • ۰

پای مصنوعی

پای مصنوعی

پروتز پای مصنوعی یکی از ارزشمندترین ساخته های علم پزشکی می باشد که می تواند به عنوان جایگزینی مناسب برای عضو و اندام قطع شده مورد استفاده قرار گیرد. انسان به دلایل مختلف از قبیل بیماری دیابت، تصادف و آسیب وارد شدن به اندام های مختلف ممکن است با مشکل قطع عضو مواجه شود که فشارهای روحی زیادی را به همراه خواهد داشت. با طراحی پروتز پای مصنوعی و انجام تمرین های متعدد به منظور آشنایی فرد با نحوه استفاده از آن به مرور می توان تا حد زیادی با این قبیل محدودیت ها مقابله کرد. با توجه به تنوع بسیار زیاد در این نوع پروتز، ادونس کلینیک، سازنده انواع پروتز پای مصنوعی در ادامه نگاهی جامع به این گروه از اندام مصنوعی خواهد داشت. ویژگی های پای مصنوعی پنجه کربنی و پاهای مصنوعی سبک و ویژگی های هر یک را در ادامه بررسی خواهیم کرد.

پای مصنوعی،پا مصنوعی،پای مصنوعی در ایران،پا مصنوعی در ایران،بهترین پای مصنوعی،بهترین پا مصنوعی

پای مصنوعی سبک

یکی از مهم ترین مواردی که در طراحی و تولید پروتز پای مصنوعی باید به آن توجه داشت، شباهت آن به اندام واقعی از نظر شکل ظاهری، وزن و نحوه حرکت آن می باشد. سنگین بودن وزن پروتزها در گذشته مشکلات و محدودیت های زیادی را برای افراد به همراه داشت که باعث ایجاد خستگی در فرد و همچنین آسیب وارد شدن به قسمت قطع نشده اندام میشد. یکی از اصلی ترین دلایل در وزن سنگین پروتز پای مصنوعی استفاده از چوب و فلز در فرآیند ساخت بود. برخلاف گذشته، امروزه اغلب افراد ترجیح می دهند تا پای مصنوعی سبک را استفاده کنند تا براحتی حرکت نموده و در فرد احساس رضایت ایجاد کند و شباهت بیشتری به عضو واقعی آن داشته باشد. استفاده از پلیمرهای متعدد و پرینت سه بعدی زمینه را برای تولید و ساخت پروتز پای سبک فراهم نموده است.

کارکرد انواع پروتز پای مصنوعی

پروتز پای مصنوعی را بر اساس ویژگی های مختلف موجود در آنها می توان گروه بندی کرد. به عنوان مثال، با توجه به محل قرار گیری این پروتز و محل قطع شدگی پا می توان آنها را به دو گروه کلی پروتز بالای زانو و پروتز پای مصنوعی پایین زانو تقسیم کرد. اجزا و قطعات موجود در این دو گروه پروتز پا کاملا با هم متفاوت بوده و ساختار آنها منحصر به فرد می باشد.

پای مصنوعی،پا مصنوعی،پای مصنوعی در ایران،پا مصنوعی در ایران،بهترین پای مصنوعی،بهترین پا مصنوعی

  • ۹۸/۱۲/۱۷
  • ستاره اشرف پور

پا مصنوعی

پای مصنوعی

پروتز پا مصنوعی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی