فروشگاه

  • ۰
  • ۰

قیمت انواع دستگاه حکاکی

قیمت دستگاه حکاکی یکی از مهم ترین فاکتورهایی می باشد که قبل از خرید این تجهیزات باید مد نظر قرار داد و دقت زیادی در دلیل گران یا ارزان بودن آنها داشت.شرکت پارسیان صنعت حک گستر؛ سازنده انواع دستگاه حکاکی و ارائه خدمات حکاکی روی فلز می باشد که در ادامه تمام آنچه که باید درباره قیمت دستگاه حکاکی روی فلزات و چوب و سایر سطوح بدانید را ارائه می دهد. مجموعه اطلاعات ارائه شده در ادامه متن شامل ویژگی ها و قیمت دستگاه حکاکی لیزری، سوزنی، CNC و غیره می باشد.

قیمت دستگاه حکاکی-انواع دستگاه حکاکی-خرید دستگاه حکاکی-خدمات حکاکی-حک گستر

قیمت دستگاه حکاکی روی فلزات

مساله بسیار مهمی که در تولید و ساخت دستگاه حکاکی وجود دارد، قدرت و توانایی دستگاه در ایجاد برش و کنده کاری بر روی سطوح با درجه سختی های متفاوت می باشد. با توجه به اینکه نیروی مورد نیاز برای کنده کاری و حکاکی روی چوب کمتر از حکاکی روی فلزات می باشد، در نتیجه دستگاه و تجهیزات برای این دو سطح دارای قدرت و قابلیت های متفاوتی هستند. دستگاه حکاکی روی فلزات در حالت کلی باید چند ویژگی مهم داشته باشد مانند قدرت بالا، مصرف انرژی پایین، قابلیت حمل و عدم لرزش دستگاه پس از نصب و در نهایت حکاکی با کیفیت بالا.

با توجه به اینکه ویژگی های موجود در این دستگاه ها تاثیر مستقیم بر قیمت دستگاه حکاکی روی فلزات دارد، در نتیجه هر چه قدرت دستگاه بالاتر و انرژی مصرف آن پایین تر باشد، در نهایت قیمت آن بالاتر خواهد بود. نکته مهمی که در خرید دستگاه حکاکی روی فلزات باید به آن توجه داشت، ایجاد تناسب بین قابلیت های مورد نیاز از دستگاه با قیمت آنها می باشد و نباید قیمت ارزان را بر کیفیت بالا خروجی دستگاه ترجیح داد. برای درک بهتر این مساله، ویژگی های چند مورد از بهترین دستگاه های حکاکی را در معرفی و قیمت آنها را بررسی می کنیم.

به طور کلی قیمت دستگاه حکاکی بر اساس نیاز کارفرما و خواسته های آن از دستگاه میتواند متفاوت باشد. دستگاه ها بر اساس مدل آن میتوانند وزن و سایزهای حکاکی مختلف داشته باشند.اگر نیاز مشتری به دستگاه حکاکی پرتابل (دستی) باشد قاعدتا باید وزن کمتر و به تبع آن حمل آسان تری داشته باشد.
ارتفاع قطعه ای که قرار است روی آن حکاکی انجام شود نیز از عوامل مهم دیگر در تعیین حجم دستگاه است بنابراین قیمت دستگاه حکاکی بر اساس نیاز سنجی دقیق از مشتری متفاوت است . از مزایای تیم حک گستر توانایی ساخت دستگاه حکاکی بر اساس نیاز شماست.

اگر قیمت دستگاه حکاکی برای شما مهم است میتوانید با مشاوران حک گستر در میان بگذارید تا با کیفیت ترین دستگاه حکاکی را با مناسب ترین قیمت در اختیارشما قراردهند. اگر بخواهید رنج حدودی قیمت دستگاه حکاکی را بدانید قیمت پایه آن از ١٤ میلیون تومان میباشد.
که این قیمت روی دستگاه های خاص و آپشنال میتواند به ١٠٠ میلیون تومان نیز برسد.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی