فروشگاه

  • ۰
  • ۰

در این مقاله میخواهیم به نکات مهمی راجع به انواع قهوه استارباکس بپردازیم. امید است مطالب مفیدی را درباره خرید قهوه کسب کنید. همچنین میتوانید انواع قهوه استارباکس را از اینجا تهیه کنید.

در این مطلب یاد میگیریم :

  • قهوه استارباکس
  • محصولات و خدمات گوناگون استارباکس
  • فروش انواع قهوه استارباکس در ایران
  • الهام از لگوی انواع قهوه استارباکس
  • انواع بسته بندی قهوه استارباکس
  • طرز تهیه قهوه استارباکس
  • پودر قهوه استارباکس
  • کپسول های قهوه استارباکس برای کافه دارها
  • خرید انواع قهوه استارباکس

قهوه استارباکس

قهوه از رایج ترین نوشیدنی هایی است که در بیشتر کشورهای جهان مصرف می شود. شرکت های بسیاری در زمینه ی تولید و بسته بندی این محصول و مشتقات آن فعالیت می کنند. شرکت قهوه استارباکس نیز یکی از این شرکت هاست. برای آشنایی با انواع قهوه استارباکس مطالعه ی این مطلب مفید خواهد بود.

برند استارباکس و انواع قهوه استارباکس این روزها در جهان بسیار پر طرفدار است. کمپانی استارباکس، یک کمپانی امریکایی است. این کمپانی تولید کننده ی انواع قهوه استارباکس در سال 1971 میلادی و در شهر سیاتل واقع در ایالت واشینگتن پایه گذاری شد.
دفتر مرکزی این کمپانی هنوز در همان شهر قرار دارد. پس از سال ها فعالیت، این کمپانی امروزه در بسیاری از کشورهای جهان دارای شعبه است و به تولید و عرضه ی انواع قهوه استارباکس می پردازد.
شعبه های گوناگون تولید کننده ی انواع قهوه استارباکس اینک در ایالات متحده به تعداد 12937 شعبه و در کانادا به تعداد 1273 شعبه و در ژاپن به تعداد 971 شعبه رسیده است.
هم چنین شعبه های دیگر در کشورهای مکزیک، شیلی، پرو، عربستان، ترکیه، استرالیا، چین، لبنان، امارات، اندونزی، مالزی، ایرلند، آلمان، فرانسه، یونان، اتریش و اسپانیا در حال فعالیت در زمینه ی بهترین برند قهوه ی دنیا یعنی انواع قهوه استارباکس هستند.

 

انواع قهوه استارباکس در هانی استار

محصولات و خدمات گوناگون استارباکس

کمپانی محبوب استار باکس ، علاوه بر تولید و عرضه ی انواع قهوه استارباکس که به دلیل آن شهرت جهانی یافته است، محصولات دیگری نیز برای ارائه دارد.
این کمپانی به تولید و عرضه ی انواع نوشیدنی های سرد و گرم، انواع شیرینی مثل کیک ها و کوکی ها، انواع ساندویج و غذاهای آماده می پردازد.
نوعی میلک شیک مخصوص تولید شده توسط این کمپانی نیز با نام فراپوچینو به دوستداران انواع قهوه استارباکس ارائه می شود.
در برخی فروشگاه هایی که انواع قهوه استارباکس را به فروش می رسانند، از جمله فروشگاه سیاتل و شیکاگو، خدمات دیگری چون سرو انواع صبحانه صورت می گیرد. بنابراین مشتریان می توانند در کنار سفارش انواع قهوه استارباکس، از تخم مرغ، انواع پنیر، انواع مافین، ساندویچ و همبرگر استفاده کنند.

فروش انواع قهوه استارباکس در ایران

برای فروش و عرضه ی انواع قهوه استارباکس در ایران شعبه ی مستقل و معتبری وجود ندارد. اما واردات آن رایج و مجاز است و بسیاری از فروشگاه ها و سایت های معتبر جهت خرید حضوری و اینترنتی انواع قهوه استارباکس خدمات ارائه می دهند.
در بسیاری از کافی شاپ ها در ایران انواع قهوه استارباکس سرو می شود و برخی از آن ها نیز در راستای فروش آن ها فعالیت می نمایند.
شما نیز می توانید با جست و جو در سایت های معتبر فروش قهوه، انواع قهوه استارباکس را ببینید و متناسب با نیاز خود ثبت سفارش نموده و محصول مورد نظر خود را درب منزل تحویل بگیرید.

الهام گرفتن از لوگوی قهوه استارباکس

استارباکس محبوب ترین برند قهوه در جهان است و انواع قهوه استارباکس با آمار فروش بالایی در سراسر جهان همراه است.
چنان که در توضیحات پیشین از حضور شعبه های ارائه دهنده ی قهوه استارباکس گفتیم، این برند محبوب در همه ی قاره های جهان حضوری پر رنگ دارد.

علاوه بر این که کمپانی ارائه دهنده ی انواع قهوه استارباکس در بسیاری از کشورهای دارای شعبه های زنجیره ای کافی شاپ است، کافی شاپ های متفرقه نیز در کشورهای گوناگون از جمله ایران، لوگوی این کمپانی را معرف کار خود قرار می دهند یا لوگوی مخصوص خود را با الهام زیادی از لوگوی استارباکس طراحی می نمایند.

 

مدل بسته بندی انواع قهوه استار باکس

بسته بندی های انواع قهوه استارباکس

قهوه استارباکس به صورت های گوناگون ارائه می شود. یکی از انواع قهوه استارباکس به صورت نوشیدنی آماده در لیوان مخصوص استارباکس ارائه می گردد.
قهوه آماده استارباکس طرفداران بی شماری دارد و انتخاب خوبی برای دورهمی های دوستانه، قرار های شخصی و کاری است.

دیگر انواع قهوه استارباکس به صورت های گوناگون دان قهوه، پودر قهوه و کپسول قهوه ارائه می شود.

هریک از این دسته بندی ها نیز دارای انواع مختلف و بسیار متنوع است. درحقیقت طیف محصولات قهوه استارباکس، طیفی بسیار گسترده و بی نظیر است.

طرز تهیه قهوه استارباکس

قهوه استارباکس در ارائه ی دانه ی قهوه دارای محصولات و بسته بندی های متنوعی است.  به عنوا مثال یکی از انواع دانه قهوه استارباکس، مدیوم مدل اتیوپی است.

این دانه از نوع قهوه ی عربیکاست و میزان رست (برشتگی) آن متوسط است. طعم این قهوه آمیخته با شکلات، مرکبات و فلفل می باشد.

نوع دیگر آن مدل پایک رست است که قهوه ای متعادل با طعمی عالی و بی نظیر است. دانه ی قهوه کلمبیا نارینو از دیگر انواع قهوه استارباکس است که طرفداران بسیاری دارد.

دانه ی قهوه ی مدیوم رست گواتمالا نیز محصول دیگری از این کمپانی است که همانند مدل اتیوپی طعمی تند و شکلاتی دارد و از نوع عربیکا می باشد.

از معروف ترین انواع قهوه استارباکس می توان به دارک اسپرسو رست اشاره کرد که طعمی تلخ و کاملا طبیعی دارد.

این دانه از محصولات کشت شده در برزیل است که پروسه ی رست آن طولانی است و به همین دلیل تلخ می باشد.

قهوه دارک مدل سوماترا نیز از دیگر دانه قهوه هایی است که طعمی تلخ و طبیعی دارد. البته نباید آن را با مدل سوماترا کریسمس 2018 اشتباه گرفت.

این مدل نیز از دیگر انواع قهوه استارباکس است که عطر و طعمی گیاهی دارد.

 

انواع قهوه استارباکس با رست های مختلف

پودر قهوه استارباکس

یکی از انواع پودر قهوه استارباکس با نام دارک مدل کافه ورونا در بسته بندی های 200 گرمی ارائه می شود. این قهوه نیز از نوع قهوه ی عربیکا است که رایحه ی شکلاتی دلنشینی دارد.

یکی دیگر از محصولات پودری کمپانی استارباکس پودر قهوه ی کلمبیاست که همانند دانه ی آن که پیش تر درباره اش صحبت کردیم، از قهوه های مشهور و پر طرفدار در سطح جهانی است.

اما بهترین و پر طرفدار ترین پودر قهوه از انواع قهوه استارباکس، با نام هاوس بلند شناخته می شود. قهوه ی هاوس بلند نیز از محصولات ویژه ی استارباکس است که به صورت اختصاصی تفت داده شده و رست شده است.
این قهوه متعادل ترین و خوش مزه ترین قهوه ی ارائه شده از سوی کمپانی استارباکس می باشد.

 

کپسول های قهوه ی استارباکس برای کافه دار ها

کپسول قهوه یکی دیگر از انواع قهوه است که به نحوی طراحی و تولید می شود که در دستگاه قهوه ساز و اسپرسو ساز قرار گیرد. انواع قهوه استارباکس از نوع کپسولی آن تولید شده است که از میان آن ها می توان به یک بسته بندی 10 تایی با وزن 55 گرم اشاره کرد. این قهوه از نوع دارک رست و برای تهیه ی اسپرسو بسیار مناسب می باشد. مدل دیگری که با همین بسته بندی55 گرمی 10 عددی ارائه می شود، از نوع قهوه ی کلمبیاست و طعم و عطر بی نظیری دارد.

 

خرید انواع قهوه استارباکس

برای خرید قهوه استارباکس می توانید با مراجعه به سایت های اینترنتی معتبر یا فروشگاه هانی استار و کافی شاپ های متفرقه به صورت حضوری، این نوشیدنی های خوش طعم را تهیه نمایید. پیش از خرید می توانید از میان انواع قهوه ی ارائه شده توسط کمپانی استارباکس، بر اساس سلیقه و ذائقه ی خود دست به انتخاب بزنید. انواع قهوه استارباکس در این فروشگاه اینترنتی در دسترس شما قرار دارد.

  • ۹۹/۰۱/۱۸
  • ستاره اشرف پور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی