فروشگاه

  • ۰
  • ۰

درب اتوماتیک شیشه ای چیست؟

درب اتوماتیک شیشه ای جزء دربهایی هستند که به طور خودکار توسط یک سنسور یا سیستم کنترل و بدون تماس دست بازو بسته می شوند به منظور تسهیل در عبور و مرور افراد و حتی وسایل نقلیه و با این کار زندگی ما را آسان و راحت کرده اند.

استفاده ازدرب اتوماتیک شیشه ای برای  افرادی که کیف و چمدان حمل می کنند بسیار مناسب است،باعث سهولت در وقت میشود و نیز امنیت شما را افزایش میدهد.

زمانی که دست ها به درهای دستگیره دار دست نزنند ، بهداشتی تر هستند.

درب شیشه ای اتوماتیک در بسیاری از مناطق مانند بانک ها ، فروشگاه ها ، دفاتر ، هتل ها ، پاساژها ، دانشگاه ها و رستوران ها ، مراکز اداری ، مراکز تجاری قابل استفاده است.

امروزه استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای کاملا متداول شده است.کاربرد آنها به این شکل است که وقتی شما به درب نزدیک میشوید سنسورهایی که در بالای درب نصب شده حرکت شما را تشخیص میدهد و درب به صورت خودکار باز میشود ،حساسیت این سنسور ها به مانند چشم انسان حساس به نور هستند در نتیجه با حرکت نوری سریع عکس العمل باز و بسته شدن را انجام میدهند.

 

تنظیمات درب اتوماتیک شیشه ای

به مرور زمان استفاده مداوم از درب اتوماتیک شیشه ای بعد از مدتی نیاز به تنظیمات دارد . یکی از اشکالات که گاها بوجود می آید به هم خوردن تنظیمات سنسورها است چون آنها از حساسیت بالایی برخوردار هستند عبور و مرور و باز و بسته شدن زیاد آنها تنظیمات آنها را به هم می ریزد .

از دیگر مواردی که در اثر خرابی نیاز به تنظیمات دارند ریموت کنترل درب ها است.

از دیگر موارد ممکن است به لت های درب شیشه ای اتوماتیک ضربه ای وارد شود که این خود باعث خرابی دربها می شود و نیاز به نتظیمات و بازدید دارد.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی