فروشگاه

  • ۰
  • ۰

کرکره برقی

کرکره برقی

امروزه جهت استفاده از کرکره برقی از تیغه کرکره آلومینیوم استفاده می شود به این دلیل که تیغه کرکره اتوماتیک از بیلت ۶۰۶۳ آلومینیوم ساخته شده است و دارای دوام بیشترو هنگام چرخش سر و صدای کمتری را از کرکره برقی شاهد باشیم. رایج ترین نوع تیغه کرکره اتوماتیک آلومینیوم تیغه ۸۰ یک پل است ، ولی جهت کرکره برقی مغازه و فروشگاه هایی با عرض و ارتفاع خیلی زیاد ( مثلاً عرض ۶٫۵ متر و ارتفاع ۴٫۵ متر و بیشتر ) بهتر است از تیغه ۱۰۰ دوپل استفاده شود.
جهت هماهنگی کرکره برقی ساختمان با نمای کلی فروشگاه می توان از کرکره با رنگ های غیر سفید و یا کرکره برقی بصورت ترکیبی از کرکره برقی آلومینیوم و تیغه کرکره برقی پانچ و یا ترکیب تیغه کرکره آلومینیوم و تیغه کرکره پلی کربن شفاف استفاده نمود . همچنین جهت مغازه هایی که امنیت در آنها از اهمیت بالایی برخوردار است و نیاز است در هنگام شب داخل مغازه دیده شود ( مانند بانک ها ، صرافی ها ، طلا فروشی ها ، فرش فروشی ها و … ) می توان از کرکره برقی با تیغه کرکره پلی کربن شفاف استفاده نمود.

اگر به دنبال ایجاد حفظ امنیت بالاتری برای خانه های خود هستید کرکره های برقی میتوانند انتخاب مناسبی باشند.

کرکره های برقی ،  بر اساس نوع موتوری برقی به ۳ کرکره دستی ، کرکره نیمه اتوماتیک موتوری و کرکره برقی کاملاً اتوماتیک تقسیم می شوند. آنها به راحتی می توانند با انرژی الکتریکی کار کنند.

کرکره ها مدل ها و اندازه های مختلف زیادی دارند. با توجه به مساحتی که باید نصب شود و سلیقه شخص قابل تغییراست. نصب کرکره های برقی باید توسط افراد متخصص و آموزش دیدیده انجام گردد زیرا نیاز به دانش دارد. به عنوان شرکت دکوراسیون و تخصص فنی مونتاژ کرکره می توانیم خدمات با کیفیتی را به شما ارائه دهیم. ما این خدمات را از طریق اعضای تیم متخصصمان به شما ارائه می دهیم. می توانید ما را با آرامش خاطر انتخاب کنید.

کرکره برقی در واقع به این معنی است که دیگر شما مجبور نیستید برای بالا و پایین بردن کرکره های گاراژ،حیاط و یا مغازه خود از دست هایتان استفاده کنید.

کرکره برقی نسبت به کرکره های سنتی چه مزایایی دارد ؟

نکته خوب در مورد کرکره های برقی  این است که می توانید هر زمان که بخواهید آنها را به سمت بالا یا پایین بکشید. این بدان معناست که در صورت بروز آتش سوزی می توانید از خانه خود به راحتی  خارج شوید. کرکره ها نه تنها قابل انعطاف هستند ، بلکه به همان میزان سفت و سخت بوده و مانع از ورود سارقان به ملک شخصی شما میشوند. این کرکره های ساده می توانند خانه شما را از ورود اجباری افراد در امان بدارند،این ترکیبی است که بیشتر صاحبان املاک در جستجوی آن هستند.

علاوه بر امنیتی که ایجاد میکنند مانع نفوذ صدا و گرد و غبار به داخل خانه،مغازه و یا گاراژ شما میشود.

پروفیل های دیافراگم دارای سطح بالایی از خاصیت آب بندی نور هستند و همچنین در مواقعی مانند اجبار مکانیکی و قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور خورشید هیچ مشکلی ایجاد نمی کنند.

طول عمر بالایی داشته و به همین دلیل میتواند نسبت به کرکره های سنتی محبوبیت بیشتری داشته باشد.کرکره های سنتی دارای وزن بالایی هستند وبه دلیل اینکه به وسیله دست ها بالا یا پایین آورده میشوند استفاده از آن ها سخت است.

کرکره های برقی غلتکی عملا با سیستم کنترل از راه دور استفاده می شوند. تمیز کردن آن ها نیز بسیار ساده است. به لطف روکش کرکره ، فرصتی برای تمیز کردن و نگهداری حتی پس از نصب فراهم می کند.

کرکره های برقی دارای تنوع رنگی و طرح هستند و باعث جلوه بخشیدن به ظاهر فضای ورودی خانه یا گاراژ شما میشوند،این در حالی است که کرکره های قدیمی و سنتی ساده و تک رنگ بوده اند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی